2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
(עמרי שטיין)
למרות ההעפלה לשלב הבתים בליגת האלופות אמש (שלישי), מכבי חיפה עומדת להיפרד מאחד מעוגניה, כאשר בוגדן פלאניץ' צפוי לעבור בקרוב לאיחוד האמירויות לאחר שכבר הספיק לנחות לקראת חתימה. האלופה אינה יכולה לעמוד בפני ההצעה שהגישה אל אהלי לבלם הסרבי, כשהיא מוכנה לשלם עבורו 1.8 מיליון אירו.
מכבי חיפה אישרה את הדברים: “אכן התקבלה בקשה לרכוש את השחקן מקבוצת שאבב אל אהלי מדובאי. אנו הגשנו לנציגי השחקן הצעה ועובדים במקביל על חלופות. השחקן לא ינחת עם הקבוצה בישראל”. השחקן נשאר ללוות את אשתו, שנמצאת בחודש התשיעי להיריון וטסה לאחרונה לסרביה לקראת הלידה.
על פי המידע שהגיע ל-ONE, עולה שהשכר שהוצע לפלאניץ' עומד על כמעט פי 3 מההצעה של מכבי חיפה והוא 1.5 מיליון אירו לעונה בחוזה לשלוש שנים. במצב כזה האפשרויות שעולות בפני הירוקים כמחליפים אפשריים הם חאתם עבד אלחמיד מהפועל באר שבע או ננאד סבטקוביץ’ ממ.ס אשדוד.
החגיגות בסטורי של שחקני מכבי חיפה
אשתו של הסרבי מעדיפה להישאר בישראל וגם עניין ליגת האלופות מדגדג לו, אבל במכבי חיפה מבינים שזה כבר לא בידיים שלה, אלא רק של השחקן, עבורו כאמור מוכנים לפתוח את הכיס.
שחקני מכבי חיפה חוגגים העפלה לצ'מפיונס
כידוע, זו לא הפעם הראשונה שסימני שאלה מרחפים מעל פלאניץ'. במשך תקופה ארוכה א.א.ק. אתונה היוונית התעניינה בבלם, אך לבסוף הוא נשאר בחיפה. לאחרונה במועדון אף ניהלו מו"מ עם פלאניץ' על חוזה חדש, אבל הוא עדיין לא חתם עליו.
הבלם עצמו העביר את כל הקריירה בסרביה לפני שהגיע לסטיאווה בוקרשט ומשם לחיפה, בשורותיה חתם בספטמבר 2020. הסרבי זכה עם הירוקים בשתי אליפויות רצופות וגם באלוף האלופים ובגביע הטוטו.
2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
(עמרי שטיין)