5 צפייה בגלריה
אלכסנדר איסאק
אלכסנדר איסאק
אלכסנדר איסאק
(רויטרס)
הדדליין מתקרב: בעוד כשבוע ייסגר חלון ההעברות במרבית הליגות ועד אז אנחנו צפויים לראות לא מעט עסקאות, חוזים חדשים ומעברי שחקנים. כמדי יום, לפניכם כל העדכונים והחדשות משוק ההעברות.

חדשות רשמיות

# אמרסון פאלמיירי הצטרף לווסטהאם ששילמה עליו לצ'לסי 13 מיליון פאונד בנוסף לשני מיליון בבונוסים. המגן חתם על חוזה עד קיץ 2026 עם אופציה לעונה נוספת.
# רשמי: הקשר המרכזי ההולנדי קווין סטרוטמן עזב את אולימפיק מארסיי הצרפתית וחזר לגנואה מהליגה האיטלקית השנייה, אצלה שיחק לאחרונה בעונת 2020/21.
# בנפיקה ליסבון הודיעה על העברה רצינית: הקשר האחורי / מרכזי פרדריק אורסנס הנורווגי הגיע בעסקה בשווי 13 מיליון אירו עם בונוסים עתידיים של שני מיליון אירו התלויים בהישגים של המועדון. פיינורד תקבל רווח עתידי של 10% כאשר על השחקן יהיה תג מחיר של 50 מיליון אירו. הקשר בן ה-26 חתם עד 2027.

ספקולציות חמות

# רומא בדרך לחיזוק מעניין: פבריציו רומאנו מעדכן כי אנדראה בלוטי, החלוץ האיטלקי של טורינו, סיכם על הצטרפותו לסגל של ז’וזה מוריניו כשחקן חופשי. העסקה הושלמה אחרי שהזאבים מכרו את פליקס אפנה-גיאן לקרמונזה עבור סכום של 9 מיליון אירו כולל בונוסים.
5 צפייה בגלריה
אנדראה בלוטי חוגג
אנדראה בלוטי חוגג
אנדראה בלוטי חוגג
(רויטרס)
# בצל הדיווחים על כך שצ’לסי החליטה לרדת מצירופו של ווסלי פופאנה, בשל המחיר הגבוה (85 מיליון אירו) שלסטר דורשת עבורו, בצרפת פורסם כי ברנדון רוג’רס, מאמן השועלים, הוציא את הבלם מהאימונים מכיוון ו”פופאנה מוטרד כרגע בשביל להתאמן כראוי”.
# לפי דיווחים בטורקיה אקס הפועל באר שבע, טוני וואקמה, מצא קבוצה חדשה. הקיצוני, שכיכב בטרבזונספור והוביל אותה לאליפות, יעבור בדיקות רפואיות היום (רביעי) ויחתום בקבוצת אל-פייחה הסעודית, כך לפי העיתונאי סאלים מאנאב.
# לפי דיווחים באנגליה וספרד, ניוקאסל סיכמה על רכישתו של חלוץ ריאל סוסיאדד אלכסנדר איסאק. השבדי יימכר תמורת 70 מיליון אירו ועשרה אחוזים ממכירה עתידית, ויהפוך בכך למכירה הגבוהה ביותר של הקבוצה מחבל הבאסקים.
# דיווח באנגליה, ווסטהאם הגישה הצעה על סך 40 מיליון אירו עבור קשר נבחרת ברזיל לוקאס פאקטה. סוכניו של השחקן נמצאים כעת בלונדון בשביל לזרז את העסקה.
# ברצלונה ממשיכה להזיע בכל הנוגע לרישום של ז'ול קונדה. בקטלוניה בטוחים שהפעם, לקראת המשחק מול ריאל ויאדוליד במחזור השלישי של הליגה הספרדית, כן יצליחו לרשום את הרכש, אבל לשם כך עסקת פייר אמריק אובמיאנג צריכה להיסגר. לפי עיתון 'ספורט', צ'לסי שדרגה הצעתה מ-15 ל-20 מיליון אירו, אבל בארסה דרשה 30 מיליון והבלוז סירבו לשלם סכום שכזה.
בהמשך בארסה ביקשה מצ’לסי לשלם 25 מיליון אירו פלוס 3 מיליון אירו בבונוסים, וכעת נראה שהחלוץ בכל מקרה מתקרב אל הלונדונים. לפי העיתונאי ג’רארד רומרו, הקטלונים נפגשים עם סוכניו של הגבונזי כדי לסגור את מעברו.
# ניס מתחזקת לפני מכבי תל אביב: ב’לאקיפ’ דווח כי ניקולא פפה סגור בקבוצה הצרפתית בעסקת השאלה ללא אופציית רכישה.
# בבארסה עוקבים בדריכות גם אחרי ממפיס דפאיי. כבר הסכימו לשחררו מהחוזה, אבל ביובנטוס לא נענו לדרישותיו הכספיות ונראה שבטורינו עברו לארקדיוש מיליק.
חלוץ נבחרת פולין מתקרב ליובנטוס בהשאלה שתעלה לגברת הזקנה שני מיליון אירו, כאשר במסגרת העסקה תהיה אופציה לרכישה בגובה שמונה מיליון אירו. על פי הדיווחים, המעבר נמצא בשלבים סופיים. השחקן עצמו ירוויח 3.5 מיליון אירו בעונה הקרובה, כשבמידה והמועדון מטורינו יממש את האופציה לרכוש אותו, הוא יחתום עד 2026. במקביל, לנאפולי יישארו 20% על אפשרות המכירה.
5 צפייה בגלריה
ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק
(רויטרס)
# אריק טן האח רוצה שוער ראשון חדש במנצ’סטר יונייטד ולפי כריסטיאן פאלק, הוא מחויב באופן אישי להחתים את קווין טראפ מאיינטרכט פרנקפורט.
# לאנדרו פארדס שלא בתוכניות של כריסטוף גאלטייה בפ.ס.ז', בדרך לסרייה א'. יובנטוס היא הפייבוריטית להחתים את הקשר הארגנטינאי, אבל גם רומא מעוניינת בו, כך לפי העיתונאי ג'יאנלוקה די מארציו.
5 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה ולאנדרו פארדס
קיליאן אמבפה ולאנדרו פארדס
קיליאן אמבפה ולאנדרו פארדס
(רויטרס)
# עוד בפ.ס.ז’, לאחר שפורסם אתמול כי המועדון ואנדר הררה הגיעו להסכם על סיום החוזה של הספרדי, הקשר נמצא כעת בחבל הבאסקים וצפוי לחתום בשעות הקרובות באתלטיק בילבאו, המועדון בו שיחק במשך שלוש שנים.
5 צפייה בגלריה
אנדר הררה
אנדר הררה
אנדר הררה
(נעם מורנו)
# פולהאם ממשיכה בניסיונותיה להתחזק. במקביל למו"מ עם יוסטין קלייברט ורומא, הקבוצה שבה משחק מנור סולומון רוצה את מגן פ.ס.ז', לאבין קורזאווה.
# אריק באיי יעשה את הדרך למארסיי במהלך היום במטרה לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום על חוזה בקבוצה. הבלם כבר נפרד מחבריו במנצ'סטר יונייטד.
# סנדרו טונאלי לא הולך לשום מקום: הקשר יחתום על חוזה חדש עד קיץ 2027 וימשיך במילאן. אחרי שהרוסונרי האריכו את חוזהו של פיקאיו טומורי לפני כשבועיים, בשבועות הקרובים גם טונאלי יבטיח את עתידו.
# לפי דיווחים בצרפת, גלאטסראיי התחילה שיחות עם פריס סן-ז’רמן על החתמתו של מאורו איקרדי על עסקת השאלה עם אופציית רכישה.
# לפי דיווחים באנגליה, דלה עלי יטוס הערב לאיסטנבול בכדי לסגור את מעברו מאברטון לבשיקטאש בעסקת השאלה עם אופציית רכישה בינואר ובסוף העונה. האנגלי צפוי לעבור בדיקות רפואיות מחר בטורקיה.