2 צפייה בגלריה
שחקני ריינג'רס חוגגים
שחקני ריינג'רס חוגגים
שחקני ריינג'רס חוגגים
(רויטרס)
תם ונשלם. שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות נחתם הערב (רביעי) עם שלושה משחקים, שהשלימו את תמונת 32 הקבוצות בשלב הבתים. דינמו זאגרב גברה על בודה גלימט, גלאזגו ריינג’רס העפילה על חשבונה של פ.ס.וו איינדהובן, כשגם פ.צ קופנהאגן ניצחה את טרבזונספור.

פ.ס.וו איינדהובן – גלאזגו ריינג’רס 1:0 (3:2)

בתום קרב אדיר בין שתי הקבוצות, הסקוטים עלו לשלב הבתים של ליגת האלופות בזכות שער ניצחון של אנתוניו מירקו-קולאק בגומלין. במשחק הראשון בין השתיים, איברהים סאנגרה העלה את ההולנדים ליתרון, מירקו-קולאק ותום לאורנס הפכו, אך ארמנדו אוביספו השווה את התוצאה וסיים את ההתמודדות ב-2:2. מבחינת ריינג’רס מדובר בהישג אדיר, נוכח העובדה שרק לפני כמה שנים הם שיחקו בליגה הרביעית בסקוטלנד.

טרבזונספור – פ.צ קופנהאגן 0:0 (2:1)

לאחר משחק שלא התעלה לרמה גבוהה, הקבוצה מדנמרק העפילה לשלב הבתים בזכות ניצחונם במשחק הראשון, שם כבשו לזכותם ויקטור קלאסון ולוקאס לראגר. הטורקים מנגד, שאירחו את משחק הגומלין, לא הצליחו למחוק את ה-2:1 מהמשחק הקודם ופספסו העפלה היסטורית לליגה הטובה בעולם. אנסטסיוס באקאסטס היה אחראי לשער היחידי של טרבזונספור בשלב הפלייאוף.
2 צפייה בגלריה
שחקני פ.צ קופנהאגן חוגגים
שחקני פ.צ קופנהאגן חוגגים
שחקני פ.צ קופנהאגן חוגגים
(הטוויטר הרשמי של קופנהאגן)

דינמו זאגרב – בודה גלימט 1:4 (2:4)

המשחק שחתם באופן רשמי את של הפלייאוף. לאחר שהפתיעה בגדול עם ניצחון 0:1 במשחק הראשון, הקבוצה הצנועה מנורבגיה רצתה להשלים את המשימה ולרשום העפלה היסטורית מצידה, אך נכשלה במשימה בתום הארכה ותסתפק בשלב הבתים של הליגה האירופית. מירסלב אורסיץ’ וברונו פטקוביץ’ כבשו, אלברט גרונבאק צימק ושלח את המשחק להארכה, שם ג’וזיפ דורמיץ’ ופטר בוקאץ’ כבשו לקראת הסיום ושלחו את קבוצתו לשלב הבתים של הצ’מפיונס ליג.