2 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג וברנרדו סילבה
פרנקי דה יונג וברנרדו סילבה
פרנקי דה יונג וברנרדו סילבה
(רויטרס)
ברצלונה ומנצ’סטר סיטי נפרדו אמש ב-3:3 במשחק ידידות מסקרן בקאמפ נואו לעיני 91,062 צופים, שהתגייסו למען הגברת המודעות למחלת ה-ALS וגיוס כספים. השחקן המדובר ביותר בסיום המשחק, מצד שני המאמנים, היה ברנרדו סילבה שזוכה לחיזורים רבים מהקטלונים.
פפ גווארדיולה אמר על הקשר הפורטוגלי: “אם תגיע הצעה לגביו והוא יעזוב, אנחנו נצטרך להיכנס שוב לשוק ההעברות שבוע לפני הסוף וזה לא קל. יחד עם זאת, הוא אוהב את ברצלונה מאוד. אנחנו רוצים שיישאר, אני לא אומר להם לשכוח ממנו, פשוט אנחנו רוצים אותו איתנו. יחד עם זאת, אני לא רוצה אף שחקן לא מרוצה פה. קודם כל צריך להגיע הסכם בין המועדונים, מבחינה ספורטיבית אני רוצה אותו”.
מאמן האנגלים הוסיף: “ברצלונה עשתה עליי רושם מצוין, היא התחזקה היטב ויש לה סגל עמוק. יש לקבוצה איכויות אישיות רבות ומאמן שיעשה עבודה טובה. צ’אבי אוהב את המועדון ומבין בכדורגל, אני מאחל להם את הטוב ביותר. בשם מנצ’סטר סיטי זה כבוד גדול להיות כאן”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי ופפ גווארדיולה
צ'אבי ופפ גווארדיולה
צ'אבי ופפ גווארדיולה
(הטוויטר של ברצלונה)
צ’אבי אמר בסיום המשחק: “הראינו שאנחנו יותר ממועדון. לשתי הקבוצות סגנונות דומים וסיטי אחת מהטובות בעולם והצליחה להקשות עלינו. ברנרדו סילבה? מי לא אוהב שחקנים כמוהו, כמו דה בראונה וכמו הולאנד? יש להם קבוצה אדירה, ואין חדש לגבי ברנרדו. הוא שחקן חשוב לפפ וסיטי, אני אוהב אותו ככדורגלן. הוא יודע לקבל החלטות נכונות על המגרש ושחקן שעושה הבדל על המגרש”.