3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
ליאו מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה, סרחיו ראמוס, מרקו וראטי, דושאן ולאחוביץ’, אנחל די מריה, פול פוגבה ועוד רבים וטובים יפקדו בקרוב את חדרי ההלבשה של סמי עופר כשיתארחו מול מכבי חיפה ו-30,000 ירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות. בניגוד לגישה רווחת בה נהוג לקוות להגרלה קלה יותר על הנייר כדי לנסות ולהתקדם לשלב הבא, כאן הירוקים קיבלו בדיוק את מה שקיוו לו – לשחק מול המודלים לחיקוי שלהם.
הרי בואו נודה באמת. בית של פורטו, לייפציג וזלצבורג היה פחות מרגש מאשר בית עם אלופת צרפת, המועדון הגדול באיטליה והמועדון המפואר מפורטוגל. יש היגיון בזה שרוצים להמשיך ולהגיע כמה שיותר רחוק באירופה, אבל מצד שני יש גם רצון לרגש ולהתרגש, בין אם זה שמיעת המנון ליגת האלופות שלוש פעמים באצטדיון הביתי או דרך הכוכבים שעולים על כר הדשא מול הגיבורים המקומיים.
הרי מי חשב לעצמו שהכוכבים של פאריס ישחקו שלוש פעמים בתוך שנה וחצי בישראל? יחד עם הניסיון להביא לכאן את נבחרת ארגנטינה למשחק ידידות בנובמבר, יש סיכוי שמסי יגיע לישראל יותר פעמים מאשר יגיע לביקור בביתו בברצלונה בתקופה הקרובה.
3 צפייה בגלריה
שוב בישראל? מסי
שוב בישראל? מסי
שוב בישראל? מסי
(רויטרס)
יובנטוס היא אחת הקבוצות שלטעמי, טוב שיצאה לחיפה. הקמפיין הבזוי מעונת 2009/10 עדיין יושב בראש של הרבה מאוד אנשים ולהוציא מהקבוצה הזאת נקודה, או אפילו לכבוש מולה שער, יתן טיפה נחת לאוהדים. גם אם זה לא יקרה, לשחק באליאנץ סטאדיום, אחד האצטדיונים החדישים ביותר בעולם, זאת חוויה.
בנפיקה היא אחת עם זכרונות טובים מישראל, בעיקר מהצד הישראלי. אף אחד לא ישכח איך הם חטפו שלישייה מהפועל תל אביב בליגת האלופות וכעת למכבי חיפה יש אפשרות לעשות את אותה ההפתעה. האלופה הראתה שהיא יכולה לעשות דברים נגד קבוצות שעל הנייר גדולות ממידותיה, אז מה ימנע ממנה לעשות אותו דבר גם מול בנפיקה? מה ימנע ממנה להוציא נקודה מיובנטוס? קלאב ברוז’ הוציאה תיקו מפ.ס.ז’ בעונה שעברה, למה שמכבי חיפה לא תעשה גם את זה?
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
בכל מקרה, האוהדים יכולים להיות מרוצים. עם החיזוק שאמור להגיע והתחליף לפלאניץ’, מכבי חיפה לא אמורה לשחזר את הקמפיין הגרוע בהיסטוריה של המפעל. מצד שני, היא גם לא אמורה לתת את הקמפיין הטוב ביותר בהיסטוריה של המפעל. מה שהיא כן אמורה לעשות, ותעשה, זה לתת ל-30,000 אוהדים לחוות את ליגת האלופות בכל אחד מהמשחקים בהם תיארח, ולעוד כמה אלפים את הזכות לראות אותה משחקת באצטדיונים הגדולים ביותר שיש לאירופה להציע.
בנוסף, לקהל יש את ההזדמנות המושלמת ליצור לעצמו שם גדול באירופה. פריים טיים, מול עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם, לשמוע את הקהל דוחף את הקבוצה גם מול השלישייה הקטלנית ביותר באירופה. זה משהו שלא היה לה. אם הם יגיעו לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית? עוד רווח. בקיצור, אם יש מישהו שמאוכזב, אפשר להעיר אותו מהחלום הזה ולהכניס אותו לחלום אחר – ליגת האלופות מגיעה לחיפה, ובגדול.
הכתוב הינו טור דעה.