2 צפייה בגלריה
בכל זאת ישחק באלופות? רונאלדו ואוסימהן
בכל זאת ישחק באלופות? רונאלדו ואוסימהן
בכל זאת ישחק באלופות? רונאלדו ואוסימהן
(רויטרס)
למרות הניצחון של מנצ’סטר יונייטד על ליברפול בתחילת השבוע, כריסטיאנו רונאלדו עדיין מחפש דרך לעזוב את השדים האדומים. היעד: קבוצה שתשחק העונה בליגת האלופות.
דיווחים באיטליה טוענים כי סוכנו של הכוכב, ז'ורז'ה מנדש, הציע את מספר 7 של מנצ’סטר יונייטד לאלופת איטליה, מילאן, שלא מעוניינת בפורטוגלי והטענה היא כי הסיבה היחידה שהוא הוצע לה, היא בגלל שסוכנו של רונאלדו מייצג גם את שחקן מילאן, רפאל ליאאו, שנמצא במגעים עם צ’לסי.
קבוצה איטלקית נוספת ששמה עלה בפנקס השמות הארוך לקליטת כריסטיאנו רונאלדו, היא נאפולי, שנחשבת לקבוצה עם עומס רב בחלק הקדמי שלה ועד שלא תמכור לפחות שחקן אחד, נחיתת רונאלדו אצל התכולים לא מציאותית, כשהשם החם לעזוב את האזורי הוא החלוץ ויקטור אוסימהן.
2 צפייה בגלריה
ויקטור אוסימהן
ויקטור אוסימהן
ויקטור אוסימהן
(רויטרס)
לפי הדיווחים האחרונים, ז’ורז’ה מנדש פנה לתכולים כדי לבדוק היתכנות של עסקה לפיה אוסימהן יימכר למנצ’סטר יונייטד תמורת כ-100 מיליון אירו, ולאחר מכן CR7 יעשה את הדרך ההפוכה לאיטלקים, כאשר יונייטד אף תשתתף בשכרו. נכון לכרגע אוסימהן לא להוט להצטרף ליונייטד, אך מנדש עושה כל שביכולתו. לפי דיווח נוסף, חלוץ נאפולי דווקא כן מעוניין לעבור לאולד טראפורד, אבל ככה או ככה העסקה מסובכת.
הקבוצה השלישית עליה דווח כי היא עשויה להיות ביתו הבא של הפנומן היא מועדון נעוריו, ספורטינג ליסבון. מי שמערימה קשיים על מעבר כזה היא דווקא מנצ’סטר יונייטד שמתנגדת, ככל הנראה מתוך הבנה כי לספורטינג אין את הסכום הרצוי מבחינת הקבוצה של טן האח לשחרר את רונאלדו. למרות זאת, ב’מארקה’ הנחשב דווקא מאמינים ש”רונאלדו מתקרב לספורטינג בכל יום שעובר”, ושקבוצת נעוריו מנסה מאוד לצרפו. לפי התקשורת הספרדית, החלוץ החליט שהכי טוב יהיה אם יחזור למועדון בו כיכב בצעירותו.