5 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(עמרי שטיין)
אחרי שהצליחה להפתיע במחזור הראשון כאשר גברה 0:2 על הפועל תל אביב, הפועל חיפה תנסה לחבר שני ניצחונות ברציפות כאשר תצא מחר (ראשון, 19:15) למגרש בגרין על מנת לשחק מול העולה הטרייה לליגת העל, בני ריינה, שהובסה במשחק הראשון 5:0 מול מכבי ת"א.
בהפועל חיפה לא שוכחים את ההפסד במסגרת גביע הטוטו באותו מגרש מול אותה ריינה 3:1, וזו גם הסיבה שבקבוצה יש דריכות גדולה מאוד. הבעלים יואב כץ אמר: "ריינה תגיע למשחק כחיה פצועה ותשאף לתקן את הרושם מהמשחק הקודם מול מכבי ת"א. אנחנו חייבים להיות סופר מפוקסים לקראת המשחק ולנסות להשיג את כל שלושת הנקודות".
הקבוצה של ניר קלינגר תחסר במשחק שוב את הבלם הפצוע ניסו קפילוטו. עושה רושם שהמאמן ישמור על ה-11 שפתחו בניצחון מול הפועל ת"א. קלינגר אמר: "אנחנו ללא שחקני סגל כמו קפילוטו, לירן סרדל ועמית מאיר הפצועים ואני מקווה שהם יחזרו בהמשך לסגל.
5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(עמרי שטיין)
היה חשוב לנו שבוע שעבר לפתוח ברגל ימין ועשינו זאת בצורה טובה ומשכנעת. היה חשוב לנו לשפר לא מעט דברים ואנחנו עובדים בנוסף כדי לשדרג את הסגל. אנחנו זוכרים את ההפסד בגביע הטוטו ואין סיכוי שנבוא עם האף למעלה או שאננים. יש דרך ארוכה ותמיד אני מזכיר לשחקנים את המשחק הקודם מולם".
השוער אוהד לויטה ששמר על רשת נקייה מול הפועל ת”א אמר: "אנחנו ממשיכים לעבוד ורוצים להמשיך ולהתקדם במשחק ההגנה, מהחלק ההתקפי ועד לשער. אנחנו רוצים לפתוח ברגל ימין".
5 צפייה בגלריה
אוהד לויטה
אוהד לויטה
אוהד לויטה
(עמרי שטיין)
ההרכב המשוער: אוהד לויטה, גיא מזרחי, אנדריי מירון, דינו שטיגליץ, קונסטנטינוס סוטיריו, דודי טוויטו, עמית גלזר, לאנדרו סילבה, גידי קאניוק, חנן ממן ואלון תורג'מן.

האדיה: “הניצחון בגביע הטוטו מול הפועל חיפה לא רלוונטי”

בבני ריינה ינסו להתאושש אחרי התבוסה הקשה במחזור הראשון. מיד לאחר המשחק, ראשי המועדון והמאמן אדהם האדיה ניסו להרים את המורל בקרב השחקנים ולעשות את ההתאמות המקצועיות לקראת הפועל חיפה במטרה לנסות ולהשיג ניצחון ליגה ראשון והיסטורי. שלומי אזולאי שהתאושש מפציעה צפוי לפתוח לראשונה בהרכב.
5 צפייה בגלריה
האדיה
האדיה
האדיה
(רדאד ג'בארה)
האדיה אמר: “פתחנו את העונה ברגל שמאל וכמובן שניתחנו עם השחקנים את מה שקרה מול מכבי ת"א, אבל אנחנו יודעים שאין יותר טוב מאשר לחזור לבית ולהביא תוצאה טובה. זה הזמן לתת ביטחון לשחקנים. אנחנו בבית וצריכים לצבור את הנקודות שלנו. נצטרך לשם כך לבוא הרבה יותר מוכנים, נחושים ואגרסיביים".
בהקשר לשאלה איך הקהל קיבל את התבוסה הקשה אמר המאמן: "לאורך כל השבוע קיבלנו את התמיכה מהקהל ואנחנו מקווים לראות את הקהל במשחק הבית הראשון, שיבואו וידחפו אותנו כדי להחזיר להם במגרש ולהשיג שלוש נקודות ראשונות. עומד לרשותנו כל הסגל. המשחק הראשון בגביע הטוטו לא רלוונטי. הפועל חיפה שינתה שיטה ומערך. למדנו אותם וכולם מפנימים שיש חשיבות גדולה למשחק הקרוב כדי שנתחיל ברגל ימין".
5 צפייה בגלריה
שחקני בני ריינה
שחקני בני ריינה
שחקני בני ריינה
(חג'אג' ראחל)
ההרכב המשוער: אריק ינקו, נאיל חוטבא, לוקאס ספנדלהופר, ממאדו סאמבינה, דולב אזרואל, אייזק נורתי, רוסלן ברסקי, יניב בריק, ריצ'ארד בואטנג, שלומי אזולאי ולזאר יובאנוביץ'.