2 צפייה בגלריה
אלדו קאלולו במדי באזל
אלדו קאלולו במדי באזל
אלדו קאלולו במדי באזל
(רויטרס)
מכבי תל אביב נכנסת לחודש האחרון בו היא יכולה להביא חיזוק ובכל הנוגע לדיווח שפורסם אתמול בצרפת, אחת המטרות המרכזיות היא אכן אלדו קאלולו, חלוצה של סושו מהליגה הצרפתית השנייה. השחקן בן ה-26, אחיו של פייר קאלולו בלמה של מילאן (אגב ישנו אח שלישי שמשחק כמגן ימני בלוריין), עדיין לא החליט שהוא מוכן להגיע לישראל וזה בעצם העניין שמונע את השלמת העסקה.
בין מכבי תל אביב לסושו אין פערים והמו”מ ביניהן כבר מוצה והגיע לכדי סיכום על הסכום אשר יקבלו, בעוד קאלולו עצמו גם כן יודע את סדר גודל השכר לו יזכה אם יחתום על החוזה שהגישו לו הצהובים, אולם גורם המעורה בפרטי המו”מ סיפר ל-ONE כי “אין עניין של פערים, זה סגור, הדבר היחיד זה רצון השחקן להגיע לישראל. המגעים קיימים אבל יש עוד דרך לעבור, זה עוד מעט רחוק”, נראה כי הנושא הוא סביב לשכנע את קאלולו להעביר את הקריירה שלו לישראל.
בכל הנוגע לשחקן עצמו ולתכונות שלו, קאלולו הוא חלוץ מגוון שיכול לשחק בכל עמדות ההתקפה. הוא מהיר מאוד אך הפעולות שלו הן בעיקר לעומק, פחות אוהב לבצע דריבלים ויותר מחפש לקבל בחזרה מהקשרים כדי לנצל את המהירות שלו ואת התאוצה הטובה שמאפיינת אותו מאוד. המספרים שלו בעונה שעברה, 10 שערים ו-5 בישולים, הגיעו בעיקר מעמדת החלוץ המרכזי בה שיחק. בכלל, לאורך הקריירה יש לו 41 משחקים מעמדת החלוץ ו-38 מעמדת הכנף הימנית, על פי התיעודים הקיימים ברשת.

את העונה הנוכחית בצרפת התחיל כשחקן בכנף שמאל ובארבעת המחזורים הראשונים לא מצא את הרשת ולא בישל. יש לו בסך הכל 20 הופעות ככנף שמאל והן הולידו 3 שערים ובישול אחד בלבד, ואין ספק כי זו העמדה שפחות נוחה עבורו. סביר יותר להניח שבמכבי ת”א, אם אכן יחתום, הוא יהיה מיועד לעמדת הכנף הימנית ב-4-3-3 או החלוץ השני במערכים של 5-3-2 או 4-4-2 אם ולאדן איביץ’ יבחר לשחק כך.
בעניין אחר, לפי דיווח ב’טיימס’, הצהובים שהגישו לאחרונה הצעה בגובה מיליון אירו ללאס פלמאס עבור אריק קורבלו אמנם נדחו תחילה, אך כעת יכול להיות שהמצב ישתנה. הקבוצה ששואפת לחזור ללה ליגה החתימה את אנרקה קלמנטה ויש לה כרגע לא פחות משישה בלמים בסגל, כאשר הנושא פותח את הדלת למעבר של קורבלו לצהובים.
“ההצעה של מכבי תל אביב כבר פיתתה את קורבלו. הציעו לו מיליון אירו, אבל המועדון סירב. שלושה ימים מאוחר יותר המצב השתנה והכדור בידיים של ההנהלה”, נכתב ב’טיימס’. קורבלו בן ה-28 חתום בלאס פלמאס עד 2024, כאשר הצעת הצהובים משדרגת משמעותית את שכרו.
2 צפייה בגלריה
קורבלו
קורבלו
קורבלו
(אינסטגרם)