2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה נמצאים במרוץ נגד הזמן להנחית בארץ בלם אחד או שניים עד תום חלון ההעברות ב-2 בספטמבר, ולפי שעה טוענים בקבוצה שאין שום סיכום עף בלם ולמעט הבלם הבלגי מקסימיליאנו קופרייה, יש לא מעט מועמדים שמוצעים לירוקים וכל השמות נבחנים על ידי מערך הסקאוט והצוות המקצועי של האלופה.
"כולם מבינים זה שזה צועק לשמיים שאנחנו חייבים להביא בלם בכיר ואולי גם שני בלמים ואנחנו עושים את כל המאמצים הדרושים על מנת שזה יקרה בימים הקרובים כי שעון החול הולך ואוזל", אמרו בקבוצה.
עד שיימצא בלם, בכר ימשיך להשתמש באלה שישנם, הראשון עופרי ארד ששיחק היטב בניצחון אתמול (שבת) 1:4 מול מכבי נתניה והוכיח שיש לו עוד מה לתרום לקבוצה, ורמי גרשון שעד עכשיו נכנס לכמה דקות לקראת סיום המשחק. אורי דהן בכלל לא היה בסגל וזה האיתות הכי נכון שדהן יכול היה לקבל כדי שלא להתעקש ולהישאר בקבוצה, שכן לא יזכה לדקות משחק. אגב, גם מצבו של בן שהר שלא היה בסגל ידוע ולא מהנמנע שאם החלוץ ירצה לעזוב, מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו.
גיבור המשחק אתמול היה לא אחר מאשר עומר אצילי, שחזר בגדול לככב עם שלושה שערים ובישול. בקבוצה מודעים לעובדה שהם לא שיחקו טוב במחצית הראשונה, אבל שוב שער בדקה האחרונה של המחצית הראשונה, בדיוק כמו בבלגרד, הביא למהפך של ממש בגישה ובתוצאה במחצית השנייה.
"אנחנו מוכיחים מעבר לכל דבר כמה אופי יש לקבוצה שלנו, ובכלל זה כושר גופני והכנה מנטלית מהטובים ביותר שהשחקנים יכולים לקבל. לא פשוט לעשות את המעבר מול הצלחה כמו שהייתה בשבוע האחרון ולשחק בליגה מול קבוצה מצוינת כמו נתניה, אבל יש לנו צוות שיודע לייצר רעב גדול להישגים ואיך אפשר בלי אצילי שכל פעם מחדש מגיע למאני טיים ומוכיח שהוא כוכב", הוסיפו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג את השלישי שלו
עומר אצילי חוגג את השלישי שלו
עומר אצילי חוגג את השלישי שלו
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה הצטערו לשמוע על הפציעה של בוגדן פלאניץ' במדי קבוצתו החדשה ואיחלו לו את כל הטוב שבעולם בתקווה שלא מדובר בפציעה שתשבית את הסרבי לתקופה ארוכה אחרי שרק השבוע חתם על חוזה עתק שם.
בתוך כך, עיריית חיפה נערכת למשחקים במסגרת ליגת האלופות ואחרי ההצלחה האחרונה בה 5,000 אוהדים צפו באולם הספורט העירוני ברוממה במשחק מול הכוכב האדום, ראש העיר עינת קליש מתכננת לפתוח שלושה מוקדים מרכזים לטובת המשחקים בליגת האלופות. במקביל, מתוכננת קבלת פנים של הקבוצה בלשכת ראש העיר לרגל העליה לליגת האלופות.