3 צפייה בגלריה
שחקני מ.ס אשדוד מודים לקהל
שחקני מ.ס אשדוד מודים לקהל
שחקני מ.ס אשדוד מודים לקהל
(שחר גרוס)
אחרי דחיית המשחק המאולצת נגד הפועל באר שבע, במ.ס. אשדוד פתחו בדיוק כמו שרצו את עונת 22/23 בליגת העל - ניצחון ביתי. החבורה של רן בן שמעון גברה אמש (שבת) 0:1 על העולה החדשה סקציה נס ציונה והיא נכנסת לליגה ברגל ימין. בעוד שלושה ימים (רביעי, 19:45) יערך המשחק הדחוי נגד באר שבע בטוטו טרנר, מבחן גדול הרבה יותר לקבוצה מעיר הנמל.
"הכי חשוב לפתוח את העונה עם שלוש נקודות", אמרו באשדוד, "דיברנו על זה שאחרי הפתיחה בעונה שעברה נעשה הכל כדי לא לחזור על זה. השחקנים נתנו את הכל, הגענו באמת לאינספור מצבים ואם הייתה יותר חדות זה היה נגמר בתבוסה. אנחנו עוד נסבול מזה, זאת אחת מתופעות הלוואי של קבוצה צעירה, אבל נעשה הכל כדי שנרגיש את ההחמצות כמה שפחות. יש לנו מבחן רציני נגד באר שבע, זה יהיה המדד הראשון לראות אותנו משחקים נגד הגדולות".
באשדוד לא היו מרוצים מהמחצית הראשונה ולא בגלל היכולת, אלא בגלל כמות ההחמצות של שחקני ההתקפה, ביניהם אבנעזר ממאטה. הגנאי הגיע ללא מעט מצבים ואף ניצל מכרטיס צהוב שני, אבל במועדון מאמינים שעצם ההגעה למצבים היא כבר דבר מעודד. "אבנעזר חלוץ צעיר שיש לו הרבה מאוד כוח פריצה, יש לו עוד הרבה מה לשפר אבל אנחנו מאמינים בו מאוד", אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(שחר גרוס)
מי שגילה יכולת טובה הוא הקשר הצעיר עוז בילו, ממנו מצפים לעשות את קפיצת המדרגה העונה. גם הקשר שלו הרוש, עוד פוטנציאל גדול, הרשים עם יכולת טובה וקיבל מחמאות, כמו כן הבלם הסרבי ננאד סבטקוביץ' שפתח לראשונה העונה במשחק רשמי, לאחר שנעדר מגביע הטוטו בגלל פציעה.
סבטקוביץ’, לגביו קיימים לחשושים לגבי מעבר למכבי חיפה כמחליף לבוגדן פלאניץ', גרם לרן בן שמעון אולי לעשות סוף בעניין. "מלחשים ש? רחל המרכלת זה הדור שגדלנו על הדברים האלה", אמר המאמן בסיום, "יש לי קבוצה לנהל וזה לא מעניין אותי. אני מתראיין לאתרים שלכם אני פחות קורא מה שכתוב אז מה שקורה מסביבי ומה שקורה בקבוצה זה מה שחשוב לי". במועדון מאוד מעריכים את הסרבי בן ה-26 ומבינים כי שחרור שלו ללא מחליף ראוי יפגע משמעותית באיזון של הקבוצה ולכן התקבלה החלטה לא למכור אותו בחלון הנוכחי.
בהרכב של הקבוצה מעיר הנמל היו חסרים מאוד חמודי כנעאן והמגן השמאלי היהודי דוד קופרמן. בעקבות ההיעדרות של קופרמן, רן בן שמעון שינה מערך לקו של שלושה בלמים, כשגיל כהן שיחק כמגן שמאלי וזוהר זסנו תופקד בתור מגן ימני התקפי, כשהמגן הצעיר גילה יכולת טובה. קופרמן לא יוכל לשחק ביום רביעי וככל הנראה גם כנעאן. בקבוצה הודיעו שהאחרון שסבל ממתיחה בשריר הירך יחזור בקרוב לאימונים מלאים וצפוי לעמוד לרשות רן בן שמעון מול הפועל ירושלים.
3 צפייה בגלריה
מוחמד כנעאן עם הכדור
מוחמד כנעאן עם הכדור
מוחמד כנעאן עם הכדור
(ראובן שוורץ)
חלוץ הקבוצה יניב מזרחי, שהגיע הקיץ בהשאלה ממכבי נתניה ערך בכורה בליגה עם אשדוד וסיכם ל-ONE: "התחושות טובות כי הבאנו שלוש נקודות, זה הכי חשוב מבחינה קבוצתית ואני מאוד שמח. מבחינה אישית אני שמח מהדקות ששיחקתי, עזרתי לקבוצה וזה הכי חשוב. הרכב? אני תמיד מצפה להיות בהרכב. כל שחקן, אם הוא לא יצפה להרכב, אז איזה שחקן מין שחקן הוא? הזמן שלי יבוא, הכי חשוב שהקבוצה רצה יפה. אני שמח מאוד שהגעתי לאשדוד ואני בטוח שנמשיך לעשות דברים יפים בליגה".