2 צפייה בגלריה
שבירו ושחקני קריית שמונה חוגגים
שבירו ושחקני קריית שמונה חוגגים
שבירו ושחקני קריית שמונה חוגגים
(ראובן שוורץ)
בעירוני קריית שמונה חלמו לפתוח עונה עם שש נקודות מתוך שש אפשריות, כאשר הגיעו למשחק הבית עם רוח גבית ואף עלו ליתרון מוקדם על הפועל ירושלים, אך אז נעלמו לגמרי. בסיום הסתפקו בנקודה אחת בלבד אחרי 1:1.
מי שהמשיך בכושרו החיובי הוא החלוץ איתמר שבירו שממשיך לחורר רשתות. אמש לאחר שכבש את השער, חשף שבירו חולצה מיוחדת. ״אבא של החבר הכי טוב שלי נהרג בתאונת דרכים לפני כשבועיים ורציתי לחזק אותם ולהקדיש לו את השער״, סיפר החלוץ.
על השערים שהוא כובש ללא הפסקה אמר: ״אני מרגיש מצוין בקריית שמונה, יש חדר הלבשה טוב, אווירה טובה, אני מקווה שנמשיך ככה״. שבירו התייחס לתיקו הביתי עם הפועל ירושלים: ״פתחנו מצוין את המשחק וכבשנו מוקדם את היתרון, אבל אחר כך דברים פחות הסתדרו לנו במשחק, נתקן את הדברים במהלך השבוע ונגיע מוכנים למשחק הבא״.
2 צפייה בגלריה
שחקני ק"ש
שחקני ק"ש
שחקני ק"ש
(ניסן עייש)
על מה שחסר לקבוצה אמר: ״חסרה לנו עוד קצת ‘רעות’ לגמור משחק מהר, חסר עוד ביטחון של שחקנים, אנחנו עובדים קשה וזה יבוא בהמשך״.
במחזור הבא יפגשו קריית שמונה והחלוץ החם את מכבי תל אביב. שבירו אמר על כך: ״ברור שתמיד להגיע נגד מכבי זה לא פשוט, נגיע חזקים ומוכנים, הצוות יכין אותנו ונעשה את הכי טוב״, סיכם החלוץ.
כפי שפורסם כאן לראשונה, המועדון סיכם עם הקשר חימיד מאו על הצטרפותו והדבר איור להתבצע באופן רשמי השבוע. מאו, קשר אחורי שמשחק גם כקשר 50:50 בליגה המצרית הראשונה, בן 29, 1.77 גובה משמש גם כקפטן נבחרת טנזניה וכיד הבכירים שצמחו בטנזניה עם 61 הופעות בין לאומיות, משחק זו העונה הרביעית בליגה המצרית כאשר העונה הוא משחק במדי רזאל אלמחאלה שהשתתפה בגמר גביע הליגה. אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון הצטרפותו תחתום את הסגל של קורצקי.