8 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(ראובן שוורץ)
צעד חסר תקדים של סטיפה פריצה על מנת לעזוב את מכבי תל אביב. החלוץ הקרואטי ביקש לממש את ההצעה שקיבל מסטנדרד ליאז', כאשר היום (ראשון) הוא תועד בשדה התעופה על ידי צלם ONE, ראובן שוורץ, באופן בלעדי כשהוא לקראת המראה לבלגיה כדי לחתום במועדון שמעוניין בו אך לא הגיע לסיכום עם מכבי ת”א על העברתו. כל זה זה קרה ללא ידיעת הצהובים וללא אישורם, כאשר הם טענו שהם לא מכירים את זה שהוא צריך לטוס ויצטרכו כעת להחליט כיצד לפעול.
הסיפור מסתבך עוד יותר כאשר ל-ONE נודע כי ההצעה של ליאז’ היא בגובה של פחות מחצי מיליון אירו, והיא נדחתה על ידי הקבוצה של מיץ’ גולדהאר. הצהובים מעריכים אותו בשווי של שני מיליון אירו ולא מוכנים לבצע שום עסקה עם הבלגים כל עוד זה המחיר, מה גם שהם רותחים על ההתנהלות שהובילה לכך שפריצה בחר לטוס ללא ידיעתם. הגדיל הקרואטי לעשות וסגר את הטלפון הפרטי שלו, כך שלא ניתן ליצור איתו קשר בזמן שהוא ממתין לטיסה שאמורה להמריא ב-16:20 מנתב”ג.
8 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(ראובן שוורץ)
8 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(ראובן שוורץ)
8 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(ראובן שוורץ)

דסה עוד ממתין להצעות מעבר לים, שופרה ההצעה על יונתן כהן

בתוך כך, במכבי תל אביב מאוכזבים מהסיטואציה מול אלי דסה, שכבר היה נראה שעומד לסגור סופית את תנאיו ולחזור למועדון, אך מאז עברו שבועיים והמגן הימני עדיין ממשיך להמתין להצעות מעבר לים ולא ממהר להתחייב על חזרה לישראל. בכל הנוגע למשא ומתן מולו, הרצון של השחקן לקבל חוזה לעונה רביעית באופן מובטח היה ונותר כזה, בעוד הצהובים מציעים חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, בדומה לחוזה שעליו חתם דור פרץ.
ההצעה הכספית לדסה הייתה גבוהה עם אפשרות להרוויח מעל 600 אלף אירו בעונה, כל זאת בזמן שדסה עדיין יושב בביתו ולא מוצא קבוצה אחרת לחתום בה. במועדון האמינו שהמצב הזה יעזור להם לסיים את הסיפור ולהחזיר את המגן הימני כחיזוק משמעותי מאוד לסגל שלהם, וככל שלא חתם במקום אחר, הציפייה רק הלכה ועלתה. אחרי ההצעה האחרונה של גולדהאר שמבטיחה לשחקן כמעט שני מיליון אירו במצטבר בחישוב החוזה, היו בטוחים שיחתום.
8 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
אלי דסה
(ראובן שוורץ)
אולם זה לא קרה, בינתיים, ובמועדון מאוכזבים, אך ימשיכו להמתין לו. "אלי לא יקבל הצעה כמו שגולדהאר נתן, גם הוא מבין את זה לדעתנו, אבל הוא מעדיף לא לחזור לישראל ואפשר להבין גם אותו, הוא נמצא במקום שהוא עדיין לא מיצה את החלום שלו מעבר לים והשנים בוויטסה כנראה לא הספיקו לו. ברור שיש פה שני צדדים. אנחנו מאוכזבים כי רצינו כבר להחתים אותו, אבל הוא מאוכזב כי הוא עוד לא רוצה לחזור", אמרו במועדון הצהוב.
מי שאמור להגיע לחיזוק הכנף הוא אלדו קאלולו, שאומנם שיחק אמש 90 דקות, כבש ומאמנו הצהיר שהוא מבחינתו נשאר בסגל, אך סושו ומכבי ת"א כבר סיכמו את התנאים ונותר רק לסגור את תנאיו של הצרפתי מתוך מטרה שהוא יגיע השבוע.
8 צפייה בגלריה
יגיע? אלדו קאלולו
יגיע? אלדו קאלולו
יגיע? אלדו קאלולו
(אינסטגרם)
קאלולו מיועד לעמדת הכנף, בעוד יונתן כהן הוא המיועד לצד השני של ההתקפה. בין מכבי ת"א לפיזה עדיין נותרו פערים של פחות ממיליון אירו בין ההצעה הצהובה לבין הדרישה של האיטלקים, אולם גם שם כבר מתחילים להבין שכנראה לא יקבלו יותר על החלוץ וחותרים לסיום המו"מ בפחות מהדרישה המקורית שלהם שעמדה על 2 מיליון אירו, בעוד הצהובים הציעו יחד עם בונוסים קצת מעל מיליון.
כפי שכבר פורסם ב-ONE, במכבי לא ממהרים בסיפור הזה ואם יצטרכו לחכות עוד שבוע כדי שפיזה תתגמש בדרישות, יחכו עוד. בהנחה וקאלולו וכהן אכן יגיעו, ברנדלי קוואס יפנה את המשבצת שלו ולא מן הנמנע כי מכבי ת"א תצרף בה שחקן התקפה זר נוסף שיכול לשחק גם בכנף וגם כחלוץ, בדיוק כמו קאלולו, על מנת לשמור על העומק בהתקפה שהמאמן ולאדן איביץ' מחפש.
8 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
יונתן כהן
(איציק בלניצקי)
אנדרה ז'ראלדש ימשיך במועדון אם אלי דסה לא יחזור. הגעה של בלם זר עדיין על הפרק, אך ייתכן כי איביץ' יעדיף להמשיך עם אנריק סבוריט כבלם בהנחה ולא יצליחו להנחית את השחקנים שהוא רוצה, גם בגלל ההופעות הטובות של אופיר דוידזאדה והעובדה שבסגל הקבוצה ישנו רוי רביבו שיכול להיות המגן השמאלי השני, כאשר הסרבי אף סופר לעמדת הכנף על כל הקו במערך של שלושה בלמים גם את מתן חוזז ככזה.
בצד המקצועי, יוריס ואן אובריים שנפצע בקרסול מול ניס אחרי כניסה קשה של אמין גוירי, אומנם חש הטבה בכאבים אך עדיין סובל ועל כן יעבור היום בדיקת הדמיה נוספת כדי לנסות ולאתר את מקור הכאב אחרי שהנפיחות ירדה קלות. בשלב הזה הוא מוגדר עם נקע, כאשר החשש הוא כמובן קרע באחת מרצועות הקרסול.
8 צפייה בגלריה
יוריס ואן אובריים
יוריס ואן אובריים
יוריס ואן אובריים
(איציק בלניצקי)