2 צפייה בגלריה
לוח התוצאות באנפילד אמש
לוח התוצאות באנפילד אמש
לוח התוצאות באנפילד אמש
(רויטרס)
אחרי שתי נקודות בשני המחזורים הראשונים בפרמייר ליג ואז הפסד 2:1 ליריבה המושבעת, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול התפוצצה אמש (שבת) באנפילד. המייטי רדס הוציאו את כל העצבים על בורנמות' שהייתה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון וסיימה ערב אומלל מבחינתה עם תבוסה משפילה במיוחד של 9:0.
לפני המשחק, רק שלוש פעמים נרשמה תוצאה כזו בהיסטוריה של הפרמייר ליג - פעמיים על ידי מנצ'סטר יונייטד מול איפסוויץ וסאות'המפטון ופעם נוספת על ידי לסטר מול סאות'המפטון. "הם כבשו תשיעייה וזה גם יכול היה להיות 12,13,14 וזו לא הגזמה", אמר פרשן 'BBC', פאט נווין.
יורגן קלופ שמח לרשום ניצחון בכורה בפרמייר ליג במחזור הרביעי ואמר בסיום:"זו תוצאה מוזרה, זה לא יקרה יותר מדי. היינו צריכים להוכיח משהו, אהבתי את הפתיחה, לחצנו אותם. היה חשוב לנו להמשיך (לכבוש), אם אתה נותן ליריבה להבקיע, יש לך טעם חמוץ באחר צהריים נהדר. ב-0:6 יכולנו להכניס את הילדים, זה היה אחר צהריים מושלם של כדורגל".
2 צפייה בגלריה
כותרת ה'סאן' אחרי ה-0:9
כותרת ה'סאן' אחרי ה-0:9
כותרת ה'סאן' אחרי ה-0:9
(צילום מסך)
בצד המפסיד, פארקר סיכם את החוויה: "אין ספק שזה היום הכי קשה וכואב. זה היה כואב על הקווים והרגשתי שזה כך גם עבור השחקנים. הבדלי הרמות גדולים מדי ואני מצטער עבור האוהדים והשחקנים. אנחנו לומדים שיעורים ואני לא מדבר רק על ליברפול, הליגה הזו חסרת רחמים".