3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה ופול פוגבה
קיליאן אמבפה ופול פוגבה
קיליאן אמבפה ופול פוגבה
(רויטרס)
פול פוגבה מתאושש בימים אלה מפציעה ומחכה לבכורה המחודשת שלו במדי יובנטוס, אליה חזר בקיץ אחרי שעזב אותה ב-2016 לטובת מנצ’סטר יונייטד. היום (ראשון), אחיו של הקשר, מתיאס פוגבה, פרסם הודעה מטרידה במיוחד בנוגע לאחיו באינסטגרם.
בסרטון בו דיבר באנגלית, צרפתית, איטלקית וספרדית, מתיאס פוגבה, אחיו הבוגר של פול, חושף כי יש בידיו מידע אפל בנוגע לפול, רפאלה פימיינטה, יורשת העצר של אימפריית הסוכנות של מינו ריאולה המנוח וגם קיליאן אמבפה שקשור לדברים בדרך שעדיין איננה ברורה.
"אני מעלה את הסרטון הזה היום כי אני מאמין שהצרפתים, האיטלקים האנגלים והציבור, כמו גם המעריצים של אחי ומעל הכל אוהדי נבחרת צרפת, יובנטוס, חבריו לקבוצה והספונסרים שלו ראויים לדעת דברים מסוימים כדי לקבל החלטה אם הוא ראוי להערצה, כבוד וחיבה של הציבור בצרפת” אמר מתיאס פוגבה. “האם הוא ראוי לשחק במונדיאל, האם מגיע לו להיות שחקן הרכב ביובנטוס והאם הוא אדם שאפשר לסמוך עליו ולבסוף, האם הוא ראוי להיות מודל לחיקוי לנוער בעולם, למעמד הפועלים ולמותגים הגדולים".
3 צפייה בגלריה
פציעה לא רצינית? פול פוגבה
פציעה לא רצינית? פול פוגבה
פציעה לא רצינית? פול פוגבה
(הטוויטר של יובנטוס)
באשר לרפאלה פימיינטה, אמר מתיאס: "מה שתלמדו מהדברים על רפאלה פימיינטה, עורכת הדין של מינו ראיולה, יאפשר לכם לקבל מושג על חוסר הערך שלה, המקצועיות שלה, נאמנותה והאם היא ראויה להשתלט על העסק של מינו ראיולה. אני רוצה לאפשר לשחקנים לדעת האם היא ראויה לייצג אותם ולשמור על האינטרסים שלהם ועל שחקני העתיד המחפשים סוכנים לחוזים העתידיים שלהם. האם לרפאלה פימיינטה ולצוות שלה באמת יהיה אכפת מהם וממשפחותיהם והאם הם יהיו אפשרויות ברות קיימא?".
מתיאס המשיך והכניס עוד משתנה מעניין למשוואה בדמות כוכב פאריס סן ז’רמן, קיליאן אמבפה: "אני חושב שמה שיש לי להגיד עשוי לעניין הרבה אנשים. בנוסף, אספר לך גם דברים על קיליאן מבאפה, כוכב הכדורגל העולמי, ויהיו אלמנטים ועדויות רבות שיאשרו את דבריי. סביר להניח שכל זה יהיה נפיץ ויעשה הרבה רעש", המשיך.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
מטעמו של פול פוגבה נמסר: "למרבה הצער, הפוסטים האחרונים של מתיאס פוגבה ברשתות החברתיות אינם מפתיעים ועוקבים אחר ניסיונות אחרים לאורך תקופה ממושכת של ניסיון לסחוט את פול פוגבה. העובדות דווחו למשטרת איטליה וצרפת”.