2 צפייה בגלריה
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
(רויטרס)
משחקי המחזור הרביעי בפרמייר ליג נמשכו גם היום (ראשון) כאשר במוקד טוטנהאם ניצחה את נוטינגהאם ונצמדה למנצ’סטר סיטי. בנוסף, אסטון וילה המשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה עם הפסד רביעי בארבעה משחקים כשנכנעה לווסטהאם, בעוד וולבס השיגה שלוש נקודות במאבק מול ניוקאסל.

נוטינגהאם פורסט – טוטנהאם 2:0

התרנגולים ממשיכים את פתיחת העונה הטובה ונצמדים למנצ’סטר סיטי בחלק העליון של הטבלה. כבר אחרי חמש דקות הארי קיין שלח כדור לא חזק, אבל מדויק, שהעלה את האורחים ל-0:1 על העולה החדשה. בתחילת המחצית השנייה החלוץ החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אבל לקראת הסיום הוא החזיר כשהשלים צמד בדרך ל-0:2. קבוצתו של אנטוניו קונטה ממשיכה להיראות טוב ומלבד ה-2:2 עם צ’לסי היא לא איבדה נקודות.

אסטון וילה – ווסטהאם 1:0

שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות כשהן עדיין ללא נקודות בליגה ועם לחץ רב על הכתפיים. לבסוף, החבורה של סטיבן ג’רארד המשיכה את פתיחת העונה המזעזעת שלה, כאשר הפסידה גם במשחק הרביעי של העונה. הפטישים עלו ליתרון בדקה ה-74 משער של פבלו פורנאלס, שהיה גם שער הזכות הראשון שלהם אחרי שלושה משחקים, ושמרו עליו עד הסיום בדרך לנקודות ראשונות העונה.
2 צפייה בגלריה
פבלו פורנאלס חוגג
פבלו פורנאלס חוגג
פבלו פורנאלס חוגג
(רויטרס)

וולבס – ניוקאסל 1:1

המגפייז רשמו תיקו שלישי ברציפות, כשניצלו מהפסד הודות לשער שוויון בדקה ה-90. רובן נבס היה הראשון לעלות על הלוח כשבדקה ה-38 שלח בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה והעניק לזאבים 0:1 בהפסקה. וולבס, שפתחה את העונה עם שני הפסדים ותיקו, כבר ראתה את הניצחון הראשון בדרך, אבל אלן סן-מקסימההמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו וקבע חלוקת נקודות.