1 צפייה בגלריה
אלכסיס סאנצ'ס חוגג עם מתיאו גונדוזי
אלכסיס סאנצ'ס חוגג עם מתיאו גונדוזי
אלכסיס סאנצ'ס חוגג עם מתיאו גונדוזי
(רויטרס)
המחזור הרביעי בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם מספר משחקים מרתקים, כשבמוקד ניס הובסה 3:0 מול מארסיי שלושה ימים אחרי שניצחה את מכבי תל אביב בדרך לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. בנוסף, מונפלייה פירקה את ברסט, לוריין גברה על קלרמון, טרואה רשמה ניצחון ראשון העונה על אנז’ה ונאנט ניצחה את טולוז.

ניס – מארסיי 3:0

הקבוצה מהריביירה לא הגיעה לעונה. אחרי שרשמה רק ניצחון אחד מתחילתה, וגם הוא היה על מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג, החבורה של לוסיאן פברה חזרה לסורה עם הפסד שני בליגה, שמיקם אותה במקום ה-18 בטבלה. סגנית האלופה כבשה את כל שעריה במחצית הראשונה, כאשר אלכסיס סאנצ’ס כבש את הראשון והשלישי (10, 42) ובין לבין נונו טבארס הרשית גם הוא בדקה ה-37.

ברסט – מונפלייה 7:0

לא רק פאריס סן ז’רמן יודעת להביס בליגה הצרפתית. האלופה של עונת 2011/12 רמסה את ברסט האומללה, במשחק שלא היה כוחות מהרגע הראשון. פייטו מאוסה כבש את הראשון בדקה השישית מבישול של אילי וואי, שכבש את השני בדקה העשירית מבישול של ווהבי חאזרי, שכבש את השלישי בדקה ה-11. ניקולאס קוזה כבש את הרביעי בדקה ה-25 ו-וואי השלים צמד בדקה ה-31. ואלרי ג’רמאין עלה מהספסל וכבש צמד משלו (64,84) שקבע את תוצאת המשחק. פייר ליס מלו הורחק בדקה ה-50.

ריימס – ליון 1:1

האורחת כמעט איבדה את המאזן הנקי מהפסדים שלה אחרי שהייתה בפיגור ברוב שלבי המשחק, אבל מוסא דמבלה כבש ארבע דקות לסיום והעניק לה נקודה שהותיר את הקבוצה של פטר בוס בלתי מנוצחת. מנגד, המארחת הייתה קרובה מאוד לניצחון ראשון העונה, אבל נאלצה להסתפק בתיקו שני ברציפות שהגיעו אחרי שני הפסדים. ג’ונייטה איטו כבש ראשון בדקה ה-24, דמבלה כאמור השווה בדקה ה-86.

תוצאות נוספות:

נאנט – טולוז 1:3
לוריין – קלרמון 1:2
טרואה – אנז’ה 1:3

גרמניה: קלן ושטוטגרט נפרדו ב-0:0, פרנקפורט חגגה מול ברמן

המחזור הרביעי בבודנסליגה נמשך היום עם המפגש בין קלן לשטוטגרט, שעבר בלי יותר מדי אירועים מיוחדים. שתי הקבוצות רשמו את התיקו השלישי שלהן העונה, כאשר לקלן יש ניצחון אחד ולשטוטגרט הפסד אחד בנוסף. אצל האורחת לוקה פייפר הורחק לאחר שביצע עבירה קשה וגם המאמן, פלגרינו מטראזו, יצא בכרטיס אדום בדקה ה-74.
מחזיקת הליגה האירופית, איינטרכט פרנקפורט, הצליחה לנצח לראשונה העונה בבודנסליגה במשחק מרובה שערים מול ורדר ברמן, שנגמר ב-2:4 ביתי. המחצית הראשונה הייתה המשוגעת, כאשר מריו גצה כבש כבר בדקה השנייה. אנטוני יונג (14) ולאונרדו ביטנקורט (17) הפכו עם שני שערים בשלוש דקות, אבל רנדל קומו מואני השווה בדקה ה-32 וייספר לינדסטרום הפך החזרה בדקה ה-39. ג’יבריל סו כבש את הרביעי של הנשרים בדקה ה-48, ניקלאס פולקרוג רק צימק בפנדל בדקה ה-93.