2 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(ראובן שוורץ)
מכבי תל אביב נותרה בהלם מוחלט מההחלטה של סטיפה פריצה להמריא אתמול (ראשון) לבלגיה באופן חד צדדי ובלי לקבל את אישור המועדון, כפי שנחשף ותועד באופן בלעדי ב-ONE. ההצעה של הבלגים עומדת על כ-350 אלף אירו בלבד עבור החלוץ הקרואטי, רחוק שנות אור מהסכום שהצהובים מצפים לקבל עבורו. זה נכון שהקרואטי ביקש לעזוב ואף נפרד מהשחקנים בחדר ההלבשה יממה לפני שהחליט להמריא לבלגיה, אך גם אם הוא ראה את עצמו כמישהו שעומד להימכר, את ההחלטה הוא לקח ללא אישור ותפס את המועדון בהלם.
האירוע הזה מתעצם נוכח הזיגזוג של פריצה. רק לפני שבוע, אחרי המשחק מול בני ריינה, יצא הקרואטי להתראיין ואמר כי "אין לי בעיה לשחק 7-8 משחקים פחות אם זה אומר שהקבוצה תזכה באליפות. אין לי בעיה להיאבק על המקום שלי בהרכב. הקבוצה חשובה לי יותר מהכול. בנו העונה סגל טוב יותר ובוא נראה מה יהיה. אני מחפש יציבות בשלב הזה של החיים אחרי שנולדה לי ילדה". אלא שכאן הוסיף משפט מפתח בו ציין: "בין אם זה יהיה פה או במקום אחר".
יש לציין כי בשבועיים האחרונים פריצה דחה מספר הצעות שקיבל מקפריסין ומרוסיה בסכומי כסף גבוהים מאוד. כאשר קיבל את ההצעות האלה, העדיף להישאר במכבי ת"א בהתאם לחוזה שלו שהיה נמוך במחצית בהשוואה להצעה הרוסית וב-150 אלף אירו פחות אל מול ההצעה הקפריסאית שקיבל. לכן במועדון נותרו בהלם מכך שכל האמירות שלו והמעשים שלו עד לאותו הרגע, נזרקו לפח ברגע שהגיעה ההצעה מליאז'.
מסע"ת מכבי ת"א לקראת המפגש מול חדרה
במכבי ת"א ניסו לבדוק אתמול במהלך היום עם פריצה האם הוא מתכנן לטוס לבלגיה למרות שלא קיבל לכך אישור וקיבלו תשובה שלילית. הם לא האמינו עד אשר פורסמו התמונות הבלעדיות ב-ONE שכך קרה. "למעשה שלו יש השלכות. כולם יראו אותן. אנחנו מועדון רציני ודבר כזה לא עושים", אמרו במועדון הצהוב, זאת כאשר במשך שעות ארוכות לא היה ניתן להשיג את הקרואטי שלא ענה לניסיונות של אנשי מכבי ת"א לתפוס אותו בטלפון. הקרואטי למעשה סגר את המכשיר הסלולרי שלו בשעות הצהריים המוקדמות ולא פתח אותו עד שעות הלילה המאוחרות.
הדבר היחיד ממנו חוששים במכבי ת"א הוא מתקדים בו פיפ"א תאשר את מעברו של השחקן למרות המהלך שעשה, זאת בעקבות העובדה שהגיע ללא דמי העברה וכעת מוכנים לשלם עליו כסף, גם אם בעיני מכבי ת"א הסכום הזה אינו מספק. ההערכה היא כי הצדדים יעדיפו להימנע ממאבק משפטי וירצו לסגור עסקה בימים הקרובים כאשר החלון בבלגיה פתוח עד 6.9. גורם המקורב למועדון העריך אתמול בזהירות כי "כמו שמיץ' גולדהאר התנהל בעבר עם שחקנים שעשו מהלכים שמציבים את עצמם מעל המועדון, הסיכוי שלו לחזור ולהיות שחקן במכבי ת"א העונה הוא נמוך מאוד".
2 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(ראובן שוורץ)
בכל אופן, ליאז’ צפויה להגיש הצעה נוספת לפי דיווחים בבלגיה, וזאת במטרה לסיים עם הסאגה. בתקשורת הבלגית ציינו שהשחקן הגיע למדינה ללא אישור מהמועדון שלו.