2 צפייה בגלריה
מסי וניימאר עם השופט
מסי וניימאר עם השופט
מסי וניימאר עם השופט
(רויטרס)
פאריס סן ז’רמן רשמה פנצ’ר ראשון, כאשר סיימה אתמול (ראשון) ב-1:1 ביתי עם מונאקו. ניימאר הבקיע את השער לזכות המארחת והוא כבר מעורב ישירות ב-14 שערים בחמשת המשחקים הרשמיים הראשונים של העונה (שמונה שערים ושישה בישולים).
הברזילאי בעט את הפנדל שהשווה את התוצאה, דווקא לאחר שכריסטוף גאלטייה הצהיר שקיליאן אמבפה הוא הבועט הבכיר. המאמן אמר על כך: “ההחלטה היא שאמבפה הבועט הראשי וניימאר אחריו. ראיתי שהם דיברו על זה ובסוף ניימאר בעט וכבש. קיליאן בירך אותו. היריבה עשתה לנו הרבה בעיות”.
בתוך כך, בצרפת התייחסו לתוכניות הרכש של פאריס עד סיום חלון ההעברות. פביאן רואיס מנאפולי אמור לנחות היום בצרפת, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לחמש שנים תמורת 23 מיליון אירו ושניים נוספים בבונוסים. כמו כן, במועדון מעיר האורות צפויים להגיש היום הצעה על אקסל דיסאסי מונאקו ומחפשים בלם בעל שליטה ברגל ימין וכן קיצוני שיהווה תחליף לניימאר, כשהרצון הוא להחתים את כל השחקנים המבוקשים עד סיומו של חלון ההעברות. הזמן דוחק.
2 צפייה בגלריה
דיסאסי וניימאר
דיסאסי וניימאר
דיסאסי וניימאר
(רויטרס)
דיסאסי עצמו דווקא התגרה בפ.ס.ז’ בסיום: “היו שמועות לגבי פ.ס.ז’, זה חלון ההעברות ונראה מה יקרה, אני שמח במונאקו. הצלחנו לשים את מסי וניימאר בכיס”. פ.ס.ז’ מעריכה את דיסאסי בן ה-24 ולואיס קמפוס ניסה לצרף אותו עוד כשהיה בליל. הבלם-מגן רשם בעונה החולפת 32 הופעות בקבוצה מהנסיכות וכבש שער אחד, כאשר קבוצתו סיימה שלישית. העונה דיסאסי שותף בכל המשחקים של מונאקו.
כמו כן, לאחר התיקו בתקשורת הצרפתית עקצו את פאריס: “פ.ס.ז’ נטולת קסם רשמה מעידה ראשונה והראיתה חולשה”, נכתב ב’לה פריסיאן’. “מונאקו נטרלה את פ.ס.ז’”.