7 צפייה בגלריה
קבאני, רונאלדו ורגילון
קבאני, רונאלדו ורגילון
קבאני, רונאלדו ורגילון
(רויטרס)
הדדליין מתקרב: ב-1 בספטמבר ייסגר חלון ההעברות במרבית הליגות ובינתיים ניתן לראות שלא מעט עסקאות גדולות בעולם צוברות תאוצה בין אם זה בסכומים גדולים במיוחד או בין אם מדובר אפילו רק בהשאלות. כמדי יום, לפניכם כל העדכונים והחדשות משוק ההעברות.

חדשות רשמיות

# רכש נוצץ לוולנסיה (שהודיעה עליו בדרך מקורית): אדינסון קבאני חתם רשמית אצל העטלפים לשנתיים ויככב בלה ליגה.
# רכש גדול לווסטהאם. הפטישים הודיעו על צירופו של קשר נבחרת ברזיל, לוקאס פאקטה. הקבוצה מלונדון תשלם עבור השחקן שחתם על חוזה עד שנת 2027, 43 מיליון אירו ועוד 17 מיליון אירו נוספים בבונוסים לליון.
# רכש חדש גם למילאן. הרוסונרי צירפו את בלמה של שאלקה, מאליק תיאאו בן ה-21 תמורת 5 מיליון אירו. הגרמני חתם על חוזה בשורות אלופת איטליה עד עונת 2027.
# צ’לסי הודיעה על שחרורו של רוס בארקלי. הקשר שהגיע מאברטון בינואר 2018 לא עמד בציפיות, וכעת הפך לשחקן חופשי לאחר שהגיע להסכמות עם הבלוז.
# מגנה השמאלי של אתלטיקו מדריד, רנן לודי, הוצג באופן רשמי כשחקנה החדש של נוטינגהאם פורסט. העסקה מול הספרדים נסגרה על סכום השאלה של חמישה מיליון אירו וסעיף רכישה של 30 מיליון אירו.
# חאניבל מחאברי, קשרה של מנצ’סטר יונייטד, הושאל לברמינגהאם סיטי מהצ’מפיונשיפ ללא אפשרות רכישה. התוניסאי עתיד להאריך את חוזהו בשדים האדומים בחודשים הקרובים.

ספקולציות חמות

# פרנקי דה יונג המריא ללונדון. אל דאגה, הוא לא צפוי לעזוב את ברצלונה – צ’אבי העניק לשחקניו יומיים מנוחה ובספרד מאמינים שהטיסה לא קשורה למעבר מפתיע לצ’לסי ברגע האחרון. גם ממפיס דפאיי הצטרף לחברו לנבחרת הולנד בטיסה, אך השמועות אומרות שהשניים מגיעים לאנגליה כדי להיות בחתונתו של דוני ואן דה ביק.
# ב’טיימס’ האנגלי טוענים שצ’לסי נמצאת במשא ומתן מול מילאן עבור רפאל ליאאו, ומוכנים לשלם לאלופת איטליה 100 מיליון אירו. אם המעבר ייצא לפועל, הפורטוגלי יחליף את חכים זייש שצפוי לחזור לאייאקס. במצב כזה, מילאן תוכל להרשות לעצמה לשלם את משכורתו של כריסטיאנו רונאלדו ועשויה לצרף אותו.
7 צפייה בגלריה
רפאל ליאאו חוגג
רפאל ליאאו חוגג
רפאל ליאאו חוגג
(רויטרס)
# שוער חדש בדרך למנצ’סטר יונייטד. על פי פבריציו רומאנו, השדים האדומים הגיעו להסכם עם ניוקאסל על מעברו של מארטין דובראבקה. השוער צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות מחר (שלישי) ולחתום בהשאלה לעונה עם חובת רכישה בגובה חמישה מיליון ליש”ט.
# בדיווח אחר של העיתונאי ג’אנלוקה די מרציו נטען כי בשעות אלו ממתינים באיטליה כדי להבין האם ז’ורז’ה מנדש, סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, יקבל הצעה קונקרטית למימוש חזרתו של CR7 לאיטליה ולהעברת ויקטור אוסימהן למנצ’סטר יונייטד.
7 צפייה בגלריה
תחת מתקפה. רונאלדו
תחת מתקפה. רונאלדו
תחת מתקפה. רונאלדו
(רויטרס)
# עסקת העברתו של אנתוני הברזילאי מאייאקס למנצ’סטר יונייטד ככל הנראה נסגרה סופית, וסוכנו של השחקן אף הרשה לעצמו להשתעשע כשהעלה סטורי באינסטגרם ובו כתב באדום–לבן את ה-“Here we go” המוכר מחלון ההעברות. שני המועדונים סגרו על סכום של 95 מיליון אירו לא כולל בונוסים של חמישה מיליון אירו נוספים. העסקה אמורה להיחתם רשמית היום.
לפי ‘סקיי’, הברזילאי צריך להירשם עד יום רביעי בצהריים כדי להיות זמין למשחק של השדים האדומים מול לסטר ביום חמישי, אך ההערכה היא שזה לא סביר שכן אנתוני צריך עוד לקבל אישור עבודה ו-ויזה. בינתיים, הוא הגיע לקרינגטון (מתחם האימונים של הקבוצה) ועובר את החלק העיקרי של הבדיקות הרפואיות לקראת החתימה.
# העיתונאי ג’רארד רומרו טען: “מרקוס אלונסו יהיה שחקן ברצלונה. עוד לא יודעים אם זה יהיה היום, מחר או מחרתיים, אבל תכניסו לראש שהוא יהיה אחד מהמגנים של בארסה”.
# לפי דיווח של העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו, צ’לסי ולסטר השלימו את חתימת המסמכים בעסקת ווסלי פופאנה. הבלם הצרפתי נמצא בניו יורק על מנת לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום על החוזה.
# באייר לברקוזן תשלים בשעות הקרובות את החתמתו של קאלום הדסון-אודוי, בעסקת השאלה מצ’לסי. הקיצוני כבר הגיע לגרמניה ויעבור בדיקות רפואיות, לאחריהן תושלם החתימה.
# טרייד מגנים בין הגדולות בכדורגל העולמי? מנצ'סטר יונייטד ובארסה בוחנות עסקת חליפין בין סרג'יניו דסט לארון ואן ביסאקה. השתיים מגבירות מגעים בשעות האחרונות כדי להגיע להסכמות, כשבין היתר שמותיהם של פרנקי דה יונג וממפיס דפאי ירדו מהשולחן.
כזכור, מגן הבלאוגרנה מוכר לאריק טן האח עוד מהתקופה באייאקס. כמה אופציות בטרייד עלו כאפשרות: החלפה נקייה של שחקן בשחקן, או החלפת השחקנים בהשאלה לעונה אחת.
7 צפייה בגלריה
ארון וואן-ביסאקה
ארון וואן-ביסאקה
ארון וואן-ביסאקה
(רויטרס)
# מילאן מעוניינת להחתים את הקשר המרכזי הבלגי אסטר וראנקס של וולפסבורג בהשאלה עם סעיף אופציית רכישה לא מחייב. כעת השיחות בין הצדדים מתקדמות לשלבים מכריעים, כאשר העסקה עשויה להסתיים עם הצעה רשמית מאוחר יותר היום מצד הרוסונרי. האיטלקים הציעו סעיף רכישה בגובה של 11.5 מיליון אירו, בעוד הגרמנים דורשים שהוא יעמוד על 13 מיליון אירו.
7 צפייה בגלריה
פאולו מלדיני
פאולו מלדיני
פאולו מלדיני
(רויטרס)
# עסקת השאלתו של סרחיו רגילון מטוטנהאם לאתלטיקו מדריד הושלמה, והמגן שגדל אצל היריבה העירונית כעת ילבש את מדי הקולצ’ונרוס. הספרדי יטוס היום לספרד על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בקבוצה של צ’ולו סימאונה, אך יש לציין כי אתלטיקו לא תחזיק בסעיף אופציית רכישה אם תהיה מרוצה ממנו.
# לייבין קורזאווה בדרך לפולהאם. פ.ס.ז’ פתוחה לשחרר אותו.
# מנג'ר וולבס, ברונו לאג’י סיפר לתקשורת האנגלית כי: "אני יכול לאשר שאני בטוח ב-99% שרובן נבס יישאר בקבוצה לפחות הקיץ". כזכור, הקשר הפורטוגלי בן ה-25 נחשב לעוגן של הזאבים.
7 צפייה בגלריה
רובן נבס
רובן נבס
רובן נבס
(רויטרס)
מנהלה המקצועי של סמפדוריה, קרלו אוסטי, אישר לתקשורת: "הגענו לסיכום עם טוטנהאם על השאלת הארי ווינקס, אז אנחנו הולכים לחתום על חוזים בקרוב".
7 צפייה בגלריה
הארי ווינקס
הארי ווינקס
הארי ווינקס
(רויטרס)
# סלרניטנה מהסרייה א’ קרובה להתחזק במרכז ההגנה כאשר מי שכבר נמצא באיטליה על מנת לחתום במדיה הוא הבלם האוסטרי פלביוס דניוליוץ’ של ניס, שיעבור בדיקות רפואיות היום והסכום שהעולה החדשה תשלם עבורו עומד על חמישה מיליון אירו.