4 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה, רוברט לבנדובסקי וראפיניה
אוסמן דמבלה, רוברט לבנדובסקי וראפיניה
אוסמן דמבלה, רוברט לבנדובסקי וראפיניה
(La Liga)
ברצלונה וריאל מדריד ממשיכות לשכנע. הקטלונים הביסו 0:4 את ויאדוליד אחרי צמד של רוברט לבנדובסקי הלוהט שהופך לחיית פנטזי, והאלופה המשיכה בשלה עם 1:3 דרמטי של הרבה אופי נגד אספניול, כשהכוכב שלה קארים בנזמה הרשית שני שערים בדקות האחרונות.
בינתיים, גם המנג’רים של LaLiga Fantasy ONE – ליגת החלומות הרשמית של הליגה הטובה בעולם, חתמו מחזור שלישי עמוס במיוחד. כמו בכל מחזור, אנחנו מביאים לכם את סיכום האירועים מ-10 המפגשים, שכולל את השחקן המצטיין, נבחרת השבוע וההרכב “הרווחי” (השחקנים שקיבלו הכי הרבה נקודות ביחס למחיר שלהם בשוק ההעברות).

מצטיין המחזור: רוברט לבנדובסקי – 17 נקודות

חיכינו שלושה מחזורים, והנה זה הגיע. כוכב ברצלונה שהגיע הקיץ מבאיירן מינכן פורע שטרות ולרשותו כבר ארבעה שערים בשלושה משחקים. מול ויאדוליד רשם 90 דקות ששוות שתי נקודות, הבקיע שני שערים ששווים שמונה נקודות, רשם ארבע בעיטות למסגרת ששוות שתי נקודות, קבוצתו שמרה על רשת נקייה (נקודה) והוא אפילו הוסיף שלושה דריבלים מוצלחים שזיכו אותו בנקודה נוספת, לצד שלוש נקודות בונוס.
4 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
(רויטרס)

ההרכב של המחזור: התקפה שכולה ברצלונה

יחד עם לבנדובסקי, נכנסו גם אוסמן דמבלה וראפיניה. צמד הבישולים של הצרפתי זיכו אותו בשש נקודות פנטזי, ארבעת הדריבלים הוסיפו לו עוד שתי נקודות והוא סיים עם 16 בסך הכול. הברזילאי בישל פעם אחת (שלוש נקודות), והוסיף עוד שני בישולים שלא נוצלו (שתי נקודות) בדרך ל-14 בסך הכול
לא פחות משלושה שחקנים של מיורקה נכנסו לרשימה: קאנג אין לי (12 נקודות), דני רודריגס (12 נקודות) ומרטין וליינט (תשע נקודות). את ה-11 משלימים שוער חטאפה דויד סוריה (12 נקודות), אדגר גונסאלס מבטיס (11 נקודות), איניגו לקווה מבילבאו (10 נקודות), מרטין סובימנדי מסוסיאדד (11 נקודות) ו-וויליאם קרבאליו מבטיס (11 נקודות).
4 צפייה בגלריה
ההרכב של המחזור בפנטזי
ההרכב של המחזור בפנטזי
ההרכב של המחזור בפנטזי
(צילום מסך)

ההרכב הרווחי של המחזור:

אלחנדרו באלדה מברצלונה ממשיך לככב על חשבונו של ג’ורדי אלבה, תרם שמונה נקודות ושוב נכלל בהרכב הרווחי לאור מחירו הזול (1.89 מיליון אירו בלבד), שצפוי לעלות בהמשך. בשער חואן קרלוס מג’ירונה, שסיפק תשע נקודות ועולה רק 6.5 מיליון אירו. את חוליית ההגנה משלימים חואן איגלסיאס (1.1 מיליון אירו), חוסה מנואל קופטה (1.4 מיליון), איניגו לקווה (1.6 מיליון) וגסטון אלבארס (873 אלף אירו).
בקישור מככבים אלכס פוסו מאלמריה, שסיפק תשע נקודות ועולה שלושה מיליון אירו, איימר אורוס מאוססונה (שלוש נקודות ב-961,000 אירו) וגברי וייגה מסלטה ויגו (שתי נקודות, שווה 317,666 אירו בלבד). בהתקפה נמצאים דייגו לופס מוולנסיה, ששווה מאה אלף אירו וסיפק נקודה, וגורקה גורוסטה מבילבאו שמוערך ב-739,000 אירו בלבד וסיפק לא פחות מ-12 נקודות פנטזי בזכות צמד שעריו מול קאדיס.
4 צפייה בגלריה
ההרכב הרווחי של המחזור השלישי
ההרכב הרווחי של המחזור השלישי
ההרכב הרווחי של המחזור השלישי
(צילום מסך)
עשרות אלפים כבר נרשמו והצטרפו לטירוף, ובכך סיפקו לעצמם הזדמנות לזכות בפרסים שווים במיוחד: מדי מחזור יחולקו פרסים למנצחים השבועיים, ובסיום העונה אחד מכם יזכה בפרס הגדול – חבילה זוגית הכוללת טיסה ואירוח VIP בקלאסיקו הענק בין ברצלונה לריאל מדריד.
משחקי הליגה הספרדית משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
עדיין לא הצטרפתם לטירוף? זה בדיוק הזמן לעשות זאת וגם להתחיל לעקוב אחרינו קרוב ברשתות החברתיות, עם עמודי הפייסבוק, האינסטגרם והטוויטר של LaLiga Fantasy ONE, שם תוכלו להתעדכן בכל המתרחש בליגה הספרדית בהקשר ליגת החלומות וגם לשאול אותנו כל מה שמעניין אתכם לדעת.