3 צפייה בגלריה
שחקני הנבחרות במאבק
שחקני הנבחרות במאבק
שחקני הנבחרות במאבק
(צילומים באדיבות ההתאחדות האיסלנדית)
נבחרת ישראל בכדוריד פתחה הלילה בהפסד 21:36 את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2024, במפגש הכי קשה שהייתה יכולה לבקש, מול נבחרת איסלנד, אחת ממעצמות הכדוריד האיכותיות בעולם (מקום שישי באליפות אירופה האחרונה, ונבחרת עם 39 השתתפויות בסה"כ באליפויות אירופה, עולם ומשחקים אולימפיים), ברייקיאוויק. ביום ראשון הנבחרת תארח את משחק הבית הראשון שלה בקמפיין כשתפגוש את נבחרת צ'כיה (שניצחה הערב את אסטוניה 23:31) - במשחק חשוב מאוד להמשך.
פתיחת המשחק לא בישרה על ההמשך, תומר בודנהיימר העלה ל-0:1, דניאל מוסינדי בשער מרהיב השווה ל-2:2. יואב לומברוזו קיבל אסיסט ממוסינדי והקטין ל-5:3, אבל איסלנד ברחה ליתרון 3:8, כשבסקור שלה התחלקו 7 כובשים. יואב לומברוזו וינתן דיין כבשו, אבל האיסלנדים המשיכו להעניש. שניר נציה (מעוד אסיסט של מוסינדי) קבע 13:7, אבל מיד לאחר מכן הורחק בפעם השנייה לשתי דקות.
מוסינדי בעוד אסיסט ליובל כץ, ושער נוסף של נדב כהן - והנבחרת הקטינה למינוס 5 - 14:9 - שתיים וחצי דקות להפסקה. אדיר כהן ואליסון האיסלנדי כבשו, תומר בודנהיימר סחט פנדל ונדב כהן החטיא פנדל שני במחצית שבה הצטיין השוער האיסלנדי גוסטפסון. מחצית שהייתה פספוס עבור הנבחרת.
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד
(שצילומים באדיבות ההתאחדות האיסלנדית)
פתיחת מחצית שנייה רעה של הנבחרת, התקפית והגנתית הובילה לריצת 1:5 של האסילנדים: קריסטאנסון ויוהנסון העלו לפלוס 8. יונתן דיין הגיב בשער יפה, אבל קריסטיאנסון וגודיונסון קבעו 11:21 שהוביל לפסק זמן של דראגן ג'וקיץ'. האיסלנדים ברחו לפלוס 14 שערים ומשם הנבחרת לא הצליחה לחזור.
כבשו לישראל: יואב לומברוזו 5, יונתן דיין ואדיר כהן 3 כ"א, תומר בודנהיימר, עמית סטלמן ואלון אוברמן 2 כ"א, דניאל מוסינדי, שניר נציה, יובל כץ ונדב כהן 1 כ"א. קריסטיאנסן היה המצטיין באיסלנד עם 7 שערים מ-8 ניסיונות.
דראגן ג'וקיץ' אמר בסיום: "היו לי ימים יפים יותר. במחצית השנייה היינו בירידה לצערי, אחרי שבמחצית הראשונה שיחקנו בסה"כ לא רע. החמצנו, אבל היינו במשחק. הפתיחה במחצית השנייה עם ה-1:5 שלהם, והטעויות שעשינו בהמשך כשהם הענישו על כל אחת מהן סגרו את המשחק”.
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת איסלנד
שחקני נבחרת איסלנד
שחקני נבחרת איסלנד
(צילומים באדיבות ההתאחדות האיסלנדית)
על פערי הרמות אמר: “עבורי, כמובן שיש פערים בין הנבחרות, אבל לטעמי לא כאלו גדולים כמו ההפרש. מה שחשוב הוא שניסינו להראות מה שאנחנו יכולים, ועכשיו אנחנו מכירים טוב יותר מה אנחנו צריכים לקראת המשחק הבא. אנחנו חוזרים לתל אביב, נתכונן, נשקול לעשות שינויים וכמובן בתקווה להשיג תוצאה טובה נגד צ'כיה".