5 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
(הטוויטר הרשמי של ברצלונה)
ברצלונה ממשיכה להיראות לא טוב. הקבוצה של צ’אבי חזרה מפגרת המונדיאל עם 1:1 ביתי בדרבי מול אספניול בליגה, והמשיכה הערב (רביעי) עם תצוגה רעה מול אינטרסיטי מהליגה השלישית במסגרת גביע המלך, בסיומה ניצחה 3:4 בשיניים לאחר הארכה.
צ’אבי קיבל בחזרה את הבלם הבכיר שלו, רונאלד אראוחו, שחזר לאחר פציעה ממושכת, והאורוגוואי הזכיר למה בארסה כל כך התגעגעה אליו והעלה אותה ליתרון כבר לאחר שלוש דקות מהפתיחה. בדקה ה-58, אוריאול סולדבייה השווה את התוצאה.
אוסמן דמבלה החזיר את היתרון לקטלונים בדקה ה-66, אך שבע דקות לאחר מכן היה זה שוב סולדבייה שאיזן. בדקה ה-77, ראפיניה המחליף העלה את ברצלונה ל-2:3, אך מי שחשב שזה נגמר אכל את הכובע כשסולדבייה השלים שלושער ענק בדקה ה-85 ושלח את המשחק להארכה. בהארכה, אנסו פאטי המחליף ניצל בישול של ראפיניה והכריע את המשחק הם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה, אך לצ’אבי יש בהחלט המון סיבות לדאגה לקראת מפגש הצמרת מול אתלטיקו מדריד ביום ראשון הקרוב.

מחצית ראשונה:

שער! בדקה השלישית, ברצלונה עלתה ל-0:1: פאבלו טורה הגביה כדור קרן מצד ימין ורונאלד אראוחו התרומם מעל כולם ונגח בעוצמה פנימה.
5 צפייה בגלריה
רונאלד אראוחו חוגג
רונאלד אראוחו חוגג
רונאלד אראוחו חוגג
(הטוויטר של ברצלונה)
דקה 17: האורחת כמעט השוותה. פינאן הוציא אותה למתפרצת, רץ עד לרחבה, עבר את איניאקי פנייה אך רונאלד אראוחו הגיע בשנייה האחרונה והציל מקו השער.
דקה 27: ממפיס דפאיי ניסה לכבוש בבעיטה חופשית על סף הרחבה. הבעיטה שלו פגעה בשחקן מקומי והכדור ניתז למשקוף.
דקה 45: אוסמן דמבלה מצא בכדור עומק נהדר את פראן טורס, אך הבעיטה של הספרדי חלפה ליד הקורה.
5 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)

מחצית שנייה

דקה 49: דמבלה נשלח בכדור עומק ובעט מתוך הרחבה לידיים של השוער.
שער! בדקה ה-58, אינטרסיטי השוותה ל-1:1: כדור קרן שהוגבה מצד ימין הגיע לואדיק מוריה, שנגח לעברו של אוריאול סולדבייה שדחק מקרוב פנימה.
שער! בדקה ה-66, ברצלונה עלתה ל-1:2: גאבי מצא את דמבלה בכדור עומק נהדר, והצרפתי הקפיץ מעל השוער באלגנטיות.
שער! בדקה ה-73, אינטרסיטי השוותה ל-2:2: כריסטו רומרו הגביה מהאגף השמאלי ומצא את ראשו של סולדבייה, שנגח פנימה והשלים צמד.
5 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(הטוויטר הרשמי של ברצלונה)
שער! בדקה ה-77, ברצלונה עלתה ל-2:3: ג’ורדי אלבה הוציא כדור רוחב נהדר מאגף שמאל ומצא את ראפיניה ברחבה, והברזילאי דחק מקרוב פנימה.
דקה 84: אנסו פאטי מצא בכדור נהדר את ראפיניה ברחבה, והברזילאי בעט טוב אך קמפוס הדף לקרן.
שער! בדקה ה-85, אינטרסיטי השוותה ל-3:3: מרקוס אלונסו איבד כדור בחצי המגרש של ברצלונה לכריסטיאן הררה שמצא ברחבה את סולדבייה, שדייק מתוך הרחבה והשלים שלושער אדיר.
5 צפייה בגלריה
רונאלד אראוחו נוגח
רונאלד אראוחו נוגח
רונאלד אראוחו נוגח
(הטוויטר הרשמי של ברצלונה)

הארכה

דקה 95: דמבלה החליף מסירות עם פאטי ובעט מצד שמאל של הרחבה, אך הכדור שלו חלף ליד הקורה הימנית.
שער! בדקה ה-103, ברצלונה עלתה ל-3:4: ראפיניה הוציא מסירת רוחב גדולה מאגף ימין ומצא ברחבה את אנסו פאטי שבעט טוב פנימה.
הרכב אינטרסיטי: גאיזקה קמפוס, ג’ולים ז’אימה (אמיליו אינסואה, 82’), ואדיק מוריה, אלברו פרס (פרנק אנגונג, 94’), רפאל גאלבז (כריסטיאן הררה, 45’), כריסטו רומרו, מרטין בלוטי (אנקו אונגברנה, 82’), מיגל מארי סאנצ’ס, אוריאול סולדבייה, פול רויג’ (כרסטיאן קופי, 65’) רודריגס ואארון פינאן (חוסה פרננדס קודינה, 67’).
הרכב ברצלונה: איניאקי פנייה, הקטור ביירין (מרקוס אלונסו, 82’), ז’ול קונדה, סרחיו אראוחו (אריק גארסיה, 60’), ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, פרנק קסייה, אוסמן דמבלה (אלחנדרו באלדה, 105’), פאבלו טורה (גאבי, 60’), פראן טורס (ראפיניה, 60’) וממפיס דפאיי (אנסו פאטי, 75’).