2 צפייה בגלריה
רוקאס יוקובאיטיס
רוקאס יוקובאיטיס
רוקאס יוקובאיטיס
(הטוויטר של ברצלונה)
המחזור ה-20 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך וכבר במשחק הראשון קיבלנו דרמה יוצאת מן הכלל, בסיומה, פנרבחצ’ה השיגה ניצחון 13 העונה לאחר שגברה בהארכה 94:98 על מונאקו. ברצלונה התאוששה מההפסד לאנדולו אפס עם ניצחון 78:85 על באסקוניה. פנאתינייקוס לא הצליחה לנצל את הניצחון על מכבי תל אביב והפסידה 74:64 לבולוניה. פרטיזן בלגרד וים מדר הפסידו 89:81 לולנסיה.

פנרבחצ’ה – מונאקו 94:98

המשחק היה צמוד לכל אורכו. בעוד שהרבע הראשון הסתיים בשוויון 20, הרבע השלישי נגמר ביתרון 8 לצרפתים, הרבע אחריו ביתרון 8 לטורקים, כאשר את הרבע האחרון הקבוצות שוב סיימו בשוויון והמשחק הלך להארכה. שם, הטורקים היו מעט יותר קרי רוח וגם זכו לתמיכה מהקהל הביתי שסייע בדרך לניצחון. סקוטי ווילבקין בלט בשורות המנצחת עם 21 נקודות, כאשר 23 של מייק ג’יימס בצד השני לא הספיקו לצרפתים, שירדו למאזן 8:12.
2 צפייה בגלריה
נייג'ל הייס דייויס
נייג'ל הייס דייויס
נייג'ל הייס דייויס
(טוויטר)

באסקוניה – ברצלונה 78:85

הקטלונים חזרו לנצח לאחר ההפסד במשחק הקודם לאנדולו אפס במשחק צמוד. כבר ברבע הראשון ברצלונה הצליחה לפתוח יתרון, אבל באסקוניה הצליחה להשיב עם רבע שני נהדר מבחינתה בהבולתו של טאדס אלקרסיס. ברבע השלישי ניקולה מירוטיץ’ נכנס לעניינים והוביל את קבוצתו ליתרון דו ספרתי, אבל רבע אחרון צמוד השאיר את המותחן עד הסוף כשבסופו של דבר הקטלונים יצאו כשידם על העליונה ועלו למאזן של 7:13 ולמקום השלישי כשמנגד, בסקוניה ירדה למאזן זהה כמו של מכבי תל אביב עם 9:11.

בולוניה – פנאתינייקוס 64:74

היוונים שהגיעו למשחק לאחר הניצחון הדרמטי על מכבי תל אביב לא הצליחו לנצל את המומנטום ונעצרו מול בולוניה. האיטלקים שלטו ברוב המשחק למעט רבע שני מצוין מבחינת התקפית של היוונים שלא הספיק לה בכדי לנצח. בולוניה שנמצאת במקום ה-13 שיפרה את מאזנה עם 11:9 ואילו היוונים נותרו בתחתית וירדו ל-13:7.

ולנסיה – פרטיזן בלגרד 81:89

הספרדים שנמצאים במומנטום חיובי רשמו את ניצחונם השלישי ברציפות ביורוליג מול קבוצתו של ים מדר ששותף במשחק רק שתי דקות ולא הצליח לקלוע. דבר הרבע הראשון היה שייך לפרטיזן, אבל ולנסיה נכנסה למשחק וברבע האחרון הצליחה גם לברוח בהובלתו של בויאן דובלביץ' שסיים עם 20 נק’.הספרדים הצליחו לשפר את מאזנם עם עשרה ניצחונות ועשרה הפסדים כשמן העבר השני, פרטיזן ירדה לתשעה ניצחונות ו-11 הפסדים.