2 צפייה בגלריה
יובל זוסמן
יובל זוסמן
יובל זוסמן
(איציק בלניצקי)
למרות שהמחזור ה-21 של היורוליג נפתח רק הערב (חמישי), המפעל היוקרתי ביותר בכדורסל האירופי כבר סיפק לנו שתי דרמות אדירות. בתור פתיח קיבלנו מותחן אדיר בקלאסיקו הספרדי, שנגמר עם ניצחון גדול של הבלאנקוס בסיום מותחן. בהמשך, קיבלנו את הליגיונרים שלנו במפעל, יובל זוסמן ותמיר בלאט, שרשמו יחד עם אלבה ברלין הפסד שלישי ברציפות ביורוליג כשנכנעו לולנסיה 94:88 בביתם.

אלבה ברלין – ולנסיה 94:88

החבורה מספרד הגיעה לבירת גרמניה והראתה דומיננטיות מהשנייה הראשונה, הרבה בגלל ג’ראד הארפר שסיים את המשחק 20 נק’ והוביל את האורחת ליתרון 41:44 בסיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה זה הלך צמוד יותר, אך למרות 25 נק’ של מאודו לו ו-17 נק’ של יונאס טייאמן, המארחת לא הצליחה למנוע הפסד שלישי ברציפות במפעל. יובל זוסמן ותמיר בלאט אמנם רשמו משחק סולידי וסיימו עם 11 נק’ כל אחד, אך לא הצליחו להוביל את הברלינאים לניצחון ביתי.

ריאל מדריד – ברצלונה 86:91

גם הפעם הקלאסיקו הספרדי סיפק לנו דרמה אדירה, אף בסופו של דבר מי שיצאה עם ידה על העליונה היא החבורה הלבנה ממדריד, הרבה בעיקר גבריאל דק (23 נק’), סרחיו יוי (19 נק’) ודז'נאן מוסא (18 נק’), שהובילו את הבלאנקוס לניצחון למרות מחצית שנייה רעה. מנגד, למרות שהבלאוגרנה היו בדרך לקאמבק הירואי בחצי השני, 17 נקודות של ניקולה מירוטיץ’ לא מנעו מבארסה הפסד שלישי בחמישה משחקים.
2 צפייה בגלריה
סרחיו יוי חוגג
סרחיו יוי חוגג
סרחיו יוי חוגג
(הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)

פנאתינייקוס – ז’לגיריס קובנה 65:89

אמנם החבורה מאתונה רשמה ניצחון מפתיע על הליטאים שנמצאים חזק בצמרת, אך מה שביוון יזכרו מהמשחק זה את המחצית השנייה בה הביסו 23:62 את האורחת – ההפרש הגבוה ביותר במחצית אחת בהיסטוריה של היורוליג. למרות מחצית שנייה אדירה, היוונים רשמו מחצית ראשונה בה למעשה קלעו פחות נקודות מאשר ברבע השלישי לבדו. מנגד גם הליטאים רשמו סטטיסטיקה דומה, כאשר במהלך החצי השני כולו קלעו פחות מאשר הרבע הראשון.
פורסם לראשונה: 23:47, 26.01.23