3 צפייה בגלריה
אכזבה בהפועל חולון
אכזבה בהפועל חולון
אכזבה בהפועל חולון
(חגי מיכאלי)
הפועל חולון הפסידה הערב (רביעי) 80:65 לשטרסבורג במסגרת המחזור החמישי של שלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב”א. החבורה של גיא גודס עם חמישה הפסדים ועדיין ללא ניצחון בשלב.
לאחר שכבר איבדה כל סיכוי להעפיל, אלופת המדינה הגיעה למשחק עם סגל חסר וללא הכוכב הגדול שלה ג’ו רגלנד. הצרפתים הפגיזו שלשות, כולל אחת של טים פרייזר מחצי מגרש עם סיומו של הרבע הראשון, והצליחו להשיג בריחה מוקדמת ובדרך ליתרון 31:45 בהפסקה. החבורה של גודס הראתה סימני קאמבק ברבע האחרון והצליחה כבר להוריד את ההפרש לשש בלבד, אבל בסופו של דבר העייפות הכריעה אותה והמשחק נגמר בניצחון 65:80 של שטרסבורג.
חולוניה תארח בשבוע הבא את דיז’ון, שגם כן איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא, ותנסה להימנע מלסיים את השלב עם אפס אחוזי הצלחה. שטרסבורג, שהבטיחה את ההעפלה שלה לשלב הבא, תארח את הפועל ירושלים לקרב על ראשות הבית.
3 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
(חגי מיכאלי)
קלעו לשטרסבורג: לאו קאבלייר 17 נקודות, רודיונס קורוס 16 נק’, מרכוס קין 14 נק’, דיאנדרה לנסדאון ומרטין פטרקה 9 נק’ כל אחד, טים פרייזר 6 נק’, בודיאן מאסה 4 נק’, פול לאקומב 3 נק’ ולוקאס בופורט 2 נק’.
קלעו להפועל חולון: מני האריס 21 נקודות, ג'אבין דלורייה וסי ג’יי האריס 16 נק’ כל אחד, ניב משגב 7 נק’, היידן דלטון (10 ריבאונדים) 3 נק’ וכריס ג’ונסון 2 נק’.

רבע ראשון – 18:26 לשטרסבורג

חמישייה הפועל חולון: כריס ג’ונסון, סי ג’יי האריס, מני האריס, ניב משגב וג'אבין דלורייה.
חמישייה שטרסבורג: בודיאן מאסה, לאו קאבלייר, דיאנדרה לנסדאון, מרכוס קין ורודיונס קורוס.
פתיחת המשחק הייתה של חולון כשסי ג’יי האריס וניב משגב העלו אותה ליתרון 0:5 מהיר, אבל הצרפתים לא נבהלו ושלשה של מרקוס קין השוותה את התוצאה. היתרון המשיך לעבור מצד לצד כשצמד ה’האריסים’ מובילים את חולון, אלא שאז שלשה של פול לאקומב העלתה את שטרסבורג ליתרון שש וגרמה לגודס להזעיק פסק זמן. משגב וסי ג’יי האריס עוד הצליחו לייצר נקודות בשביל המארחת, אבל הצרפתים המשיכו ללהוט מחוץ לקשת וסל מטורף מחצי מגרש של טים פרייזר קבע 18:26 לשטרסבורג בתום הרבע הראשון.
3 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
(חגי מיכאלי)

רבע שני – 31:45 לשטרסבורג

הרבע התחיל באותה צורה בה הקודם הסתיים ומרטין פטרקה תפר שלשה מהפינה שהעלתה את שטרסבורג ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק. המארחת החלה ללכת אל דלורייה בצבע, והסנטר החזיר עם ארבע נקודות רצופות. האחוזים מחוץ לקשת של הצרפתים מעט ירדו, אך חולון הרבתה לאבד כדורים ולא הצליחה לצמצם את ההפרש. הצרפתים המשיכו לשלוט בקצב המשחק, אך מני האריס עם שתי שלשות ודלורייה עם תצוגה הגנתית, השאירו את המשחק בחיים מבחינת חולוניה. מרקוס קין קלע שלוש משלוש מהקו, הגדיל את ההפרש וקבע 31:45 לשטרסבורג בירידה להפסקה.

רבע שלישי – 49:64 לשטרסבורג

לאחר עיכוב בפתיחת המחצית השנייה בגלל בעיות טכניות בלוח התוצאות, הצרפתים עלו וקלעו ארבע נקודות מהירות. דלורייה הצליח לייצר סל ועבירה, אבל פטרקה הגיב בצד השני עם שתי שלשות רצופות. מני האריס סיים מתפרצת וגרם ללוקה באנקי, מאמנה של שטרסבורג, להזעיק פסק זמן לפני שחולון מייצרת מומנטום. האריס ודלורייה עוד קצת מיזערו נזקים ובסוף הרבע השלישי לוח התוצאות הראה 49:64 לשטרסבורג.

רבע רביעי – 65:80 לשטרסבורג

מני האריס פתח מצוין את הרבע האחרון עם ארבע נקודות מהירות שהלחיצו את הצרפתים שעצרו את המשחק עם פסק זמן. סי ג’יי האריס הצליח לייצר נקודות מהקו ושלשה של דלטון הורידה את ההפרש לשבע בלבד שהעירה את הקהל בהיכל הטוטו. חולוניה פספסה הזדמנות להתקרב למרחק פוזישן אחד בלבד, ונענשה בצד השני מקורוס שתפר שלשה. משגב תפר עוד שלשה שהשאירה סיכוי קטן לאלופת המדינה, אבל קורוס קבר שלשה והוסיף סל בחדירה וסגר סופית את סיפור המשחק. מאסה עוד סיים האלי-הופ מאסיסט נהדר של קין ובסיום 65:80 לשטרסבורג שהבטיחה את העלייה לשלב הבא.