2 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
(רויטרס)
תם עידן אנטוניו קונטה בלונדון. לאחר הדיווחים במהלך השבוע האחרון בנוגע לכך שהמאמן האיטלקי יסיים את תפקידו בטוטנהאם, הלילה (בין ראשון לשני), הגיעה ההודעה הרשמית של המועדון אשר קבעה את סיום דרכו. מי שיעמוד על הקווים של התרנגולים עד סיום העונה הוא עוזרו של קונטה, כריסטיאן סטליני.
בהודעת המועדון נמסר: “אנחנו יכולים להודיע שהמאמן הראשי אנטוניו קונטה עזב את המועדון בהסכמה הדדית. השגנו את ההעפלה בליגת האלופות בעונה הראשונה של אנטוניו במועדון. אנו מודים לאנטוניו על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה לעתיד. כריסטיאן סטליני ייקח את הקבוצה כמאמן ראשי בפועל למשך שארית העונה, יחד עם ראיין מייסון כעוזר המאמן”.
בעלי הספרס, דניאל לוי, מסר: "נותרו לנו עשרה משחקי פרמייר ליג ויש לנו מאבק על מקום בליגת האלופות. כולנו צריכים להתאחד. כולם צריכים להתקדם כדי להבטיח את הסיום הכי טוב שאפשר עבור המועדון שלנו והתומכים המדהימים והנאמנים שלנו".
היה ברור עוד לפני ההודעה על עזיבתו כי המאמן לא ימשיך מעבר לחוזהו שהיה אמור להסתיים בקיץ הקרוב, אך לצד חוסר ההצלחה בליגת האלופות, היה קרוב לאיבוד המקום הרביעי בפרמייר ליג וכמובן הקש ששבר את גב הגמל – האמירות נגד השחקנים וההנהלה בתום המשחק נגד סאות’המפטון שגרמו לדניאל לוי, הבעלים של הספרס לשים לזה סוף.
האיטלקי שהוחתם בקבוצה לקראת עונת 2021/22 לאחר שזכה באליפות איטליה עם אינטר הגיע בקול תרועה רמה וכעת, לאחר פיטוריו אפשר לאפיין את תקופתו במועדון ככושלת בתור מי שהובא כדי לזכות בתואר עבור התרנגולים, ובמטרה לקדם אותם מעבר למקום הרביעי וההעפלה לליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
(רויטרס)
כעת, מי שברזומה שלו יש אליפות פרמייר ליג, זכייה בגביע האנגלי, ארבע אליפויות הליגה האיטלקית ואימון נבחרת איטליה יחפש את התחנה הבאה שלו, הפעם אולי מחוץ לאנגליה.