3 צפייה בגלריה
שחקני אנדורה בטירוף
שחקני אנדורה בטירוף
שחקני אנדורה בטירוף
(רויטרס)
אפילו מתחת לאנדורה. במקביל להפסד של נבחרת ישראל 3:0 לנבחרת שווייץ, במסגרת “הבית הישראלי” נערכו אתמול (שלישי) עוד שני משחקים ששינו את תמונת הבית כולה והשפיעו לרעה גם על נבחרת ישראל. במוקד, הנבחרת החלשה בבית, אנדורה, שהדהימה את קוסובו בביתה וסחטה 1:1 מדהים חניכיו של אלן ז’ירס. בנוסף, רומניה שרדה מותחן מול בלארוס וניצחה 1:2, ניצחון שני ברציפות בקמפיין שגם הביא לה את המקום השני אחרי השווייצרים.

קוסובו – אנדורה 1:1

ההפתעה של המחזור כולו. לאחר התיקו מול נבחרת ישראל בבלומפילד הציפייה של הקוסובורים הסתכמה בניצחון קליל על אנדורה, אך אחת הנבחרות החלשות בעולם הדהימה את אלן ז’ירס וחניכיו כשאלברט רוסאס איזן את התוצאה ל-1:1, שתי דקות בלבד אחרי שער היתרון שהעניק אדון ז'גרובה למארחת. בעקבות תוצאת הסיום, קוסובו עלתה למקום השלישי ואנדורה לרביעי, כאשר שתיהן מדורגות מעל ישראל.
דקה 59, שער! קוסובו עלתה ל-0:1: אחרי לחץ כבד של המארחת, אדון ז'גרובה קיבל כדור גדול ממילוט ראשיקה, דהר לבדו מאגף ימין אל השער וסובב לפינה השמאלית באמנות.
דקה 61, שער! אנדורה איזנה ל-1:1: לא ייאמן. אלברט רוסאס בן ה-20 התרומם מעל הגנת קוסובו, נגח מעל הידיים של ארייאנט מוריץ', והדהים את הקוסוברים שעלו ליתרון רק שתי דקות קודם לכן.
3 צפייה בגלריה
אלברט רוסאס כובש
אלברט רוסאס כובש
אלברט רוסאס כובש
(רויטרס)

רומניה – בלארוס 1:2

הרומנים השיגו פתיחה מושלמת לקמפיין עם ניצחון שני ברציפות, הפעם מול בלארוס החלשה שנמצאת ללא נקודות ובמקום האחרון. ניקולאה סטאנצ’יו העלה את המארחת ליתרון מוצדק בדקה ה-17, וראה את חברו אנדריי בורקה מכפיל את התוצאה עבור הצהובים ממזרח אירופה כעבור שתי דקות בלבד. בדקה ה-86 ולאדיסלב מורוזוב צימק והלחיץ את הרומנים, אך בסיום סטאנצ’יו וחבריו משיגים ניצחון ביתי שמציב אותם במקום השני בבית.
דקה 17, שער! רומניה עלתה ל-0:1: ניקולאה סטאנצ'יו בבעיטה חופשית אדירה מזווית קשה העלה את נבחרתו ליתרון מהיר.
דקה 19, שער! רומניה עלתה ל-0:2: קצב מדהים בבוקרשט. תוך 2 דקות בלבד מהשער הראשון, אנדריי בורקה הכפיל את שער היתרון של סטאנצ’יו עם רגל ארוכה שדחקה את הכדור לפינה הימנית של השער.
3 צפייה בגלריה
ניקולאה סטאנצ'יו במאבק
ניקולאה סטאנצ'יו במאבק
ניקולאה סטאנצ'יו במאבק
(רויטרס)
דקה 86, שער! בלארוס צימקה ל-1:2: ולאדיסלב מורוזוב קיבל כדור נהדר מולאדיסלב קלימוביץ’ והקפיץ מעל שוער בלארוס שיצא בצורה לא טובה משערו שלו.