2 צפייה בגלריה
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
(איציק בלניצקי)
אחרי שמכבי תל אביב הבטיחה את מקומה בפלייאוף היורוליג למרות ההפסד לז’לגיריס קובנה, המחזור ה-33 והלפני אחרון ננעל היום (שישי). מילאנו, שכבר איבדה סיכוי לעלות לשלב הבא, שמרה על היוקרה בביתה עם 76:84 מרשים על ברצלונה השלישית שמחזיקה במאזן 11:22.
שבאז נאפייר הצטיין אצל האיטלקים עם 18 נקודות, 17 של קייל קוריץ’ לא עזרו לשאראס, שנעצר אחרי שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הסיפור הגדול הגיע מהמשחק המאוחר של היום (שלושה משחקים בלבד) שם הייתה זו פרטיזן בלגרד, שנצמדה לצהובים מת”א אחרי ניצחון מרשים ודרמטי מאוד, 84:88 במונאקו.
בשורה התחתונה זה אומר שמונאקו תסיים רביעית בכל מקרה ובאשר למכבי, על מנת לסיים במקום השישי, לפחות מעל פרטיזן בלגרד, היא תצטרך ניצחון על ריאל או שבמקרה של הפסד היא תייחל גם להפסד של הסרבים במחזור הנעילה. כידוע, לחבורה של עודד קטש יתרון של נקודה במפגשי הראש בראש מול פרטיזן בלגרד.
כזכור, במחזור הנעילה בשבוע הבא מכבי תארח את ריאל מדריד, פנרבחצ’ה תשחק בחוץ מול הכוכב האדום, פרטיזן תארח למשחק קל, על הנייר כמובן, את פנאתינייקוס ובמקביל באסקוניה תצא ליוון למפגש מול אולימפיאקוס. ז’לגיריס קובנה, שעדיין חולמת להיות בשלב הבא, תפגוש את באיירן מינכן.
שוב באשר למשחק בצרפת, ים מדר שותף לכ-8 דקות בניצחון פרטיזן, אך לא עלה על לוח התוצאות, זאק לידיי היה במשחק מצוין עם 20 נקודות, כולל שתיים חשובות מהקו. אגב, היה נראה שפרטיזן תפסיד אחרי שכבר הובילה ב-15 הבדל, אך היא התעשתה בענק בדקת הסיום.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
(איציק בלניצקי)
טבלת מאבקי המיקום ביורוליג: 5. פנרבחצ’ה – 14:19 6. מכבי – 14:19 7. פרטיזן – 14:19 8. באסקוניה 15:18 9. ז’לגיריס קובנה 15:18
במשחק נוסף וחסר חשיבות הערב הייתה אלבה ברלין שתחזור עם ניצחון מיוון אחרי 84:88, יובל זוסמן קלע 10 נקודות, לקח ריבאונד אחד ומסר אסיסט אחד בניצחון שהמתיק במעט את העונה המאכזבת של הגרמנים.