2 צפייה בגלריה
האריסון בארנס בטירוף
האריסון בארנס בטירוף
האריסון בארנס בטירוף
(רויטרס)
סקרמנטו קינגס עלתה הלילה (בין שני לשלישי) ל-0:2 בסדרת הפלייאוף מול האלופה המכהנת של ה-NBA, גולדן סטייט ווריירס, וזאת אחרי 106:114 ביתי בסיומו של משחק חם מאוד. דיארון פוקס ודומנטאס סאבוניס הצטיינו בשורות הקינגס, שחוו עונה סדירה נפלאה וגם פתחו את הפלייאוף בצורה נהדרת, אולי בדרך להפתעה גדולה ראשונה במערב.
דווקא אחרי שגולדן סטייט פתחה טוב את המשחק ועצרה את סקרמנטו על 17 נקודות בלבד ברבע הראשון, ברבע השני היוצרות התהפכו. הקינגס טסו ל-29:41 וירדו למחצית ביתרון של 6 נקודות. הרבעים הבאים כבר היו צמודים במיוחד, אך הקבוצה הביתית הצליחה לשמור על היתרון בצד שלה לאורך כל הדרך, ואל הרבע האחרון נכנסה ביתרון של 8 נקודות.
אחד האירועים המכוערים של המשחק הזה התרחש במהלך הרבע הרביעי. אחרי מאבקים מרובים בין דריימונד גרין לדומנטאס סאבוניס, וכאשר במשך דקות ארוכות לכולם ברור שהשניים מתקרבים מאוד להרחקה מהמשחק, פורוורד הקינגס נפל אל הפרקט בסיומו של מהלך התקפי לא מוצלח ואחז ברגלו של פורוורד הווריירס.
2 צפייה בגלריה
סאבוניס חוגג במהלך המשחק
סאבוניס חוגג במהלך המשחק
סאבוניס חוגג במהלך המשחק
(רויטרס)
גרין, בתגובה לכך, דרך בחוזקה על החזה של סאבוניס והוסיף קפיצה תאטרלית באמצעות הדריכה הזאת, או כפי שקראו לכך בארצות הברית “השתמש בסאבוניס כמו בטרמפולינה”. לשופטים כמובן לא נותרה שום ברירה אחרת מלבד להרחיק את גרין על כך, בעוד סאבוניס קיבל עבירה טכנית על התפיסה ברגליו של גרין במה שקדם לכך.
אם זה לא מספיק, הפורוורד השנוי במחלוקת של גולדן סטייט ירד אל ספסל הקבוצה לקול ההקנטות של אוהדי סקרמנטו, נעמד על הספסל ורק המשיך ללבות את היצרים כשהוא שולח בעצמו לא מעט מילים מקניטות בחזרה לעבר הקהל. יהיה מעניין לראות כיצד ה-NBA תנהג אל מול המקרה הזה והאם תגזור עונש הרחקה נוסף על השחקן.
אחרי הרחקתו של גרין, סקרמנטו חזרה לפרקט והצליחה להגדיל את ההפרש לטובתה כאשר דיארון פוקס מוביל אותה עם 24 נקודות, 9 אסיסטים ו-4 חטיפות. סאבוניס הוסיף 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, מאליק מונק תרם עוד 18 מהספסל וגם קווין הוארטר עם 15 ודביון מיטשל עם 14 רשמו משחק טוב. אצל הווריירס בלט סטף קרי עם 28 נקודות אך רק 3 מ-13 מחוץ לקשת, כאשר אנדרו וויגינס הוסיף 22 נקודות וקליי תומפסון 21.