2 צפייה בגלריה
ג'מאל מארי חוגג. משחק אחד מגמר ה-NBA
ג'מאל מארי חוגג. משחק אחד מגמר ה-NBA
ג'מאל מארי חוגג. משחק אחד מגמר ה-NBA
(רויטרס)
ניצחון אחד. זה כל מה שצריכה דנבר כדי לחגוג העפלה ראשונה בתולדותיה לגמר ה-NBA. הלילה (בין שבת לראשון) הנאגטס עלו ליתרון 0:3 בגמר המערב, כשניצחו 108:119 את לוס אנג’לס לייקרס והמשיכו להפגין דומיננטיות מוחלטת ואיכות שאומרת דבר אחד – הקבוצה מקולורדו בשלה, מוכנה וראויה לטבעת האליפות הראשונה אי פעם עבור הפרנצ’ייז הוותיק.
המחצית הראשונה הייתה כל כולה שייכת לג’מאל מארי, שקלע 30 נקודות והיה פשוט בלתי עציר. הנאגטס כבר הובילו בדו ספרתי ברבע הראשון, אבל אוסטין ריבס ואנתוני דייויס החזיקו את הלייקרס בחיים ובהפסקה דנבר הובילה 55:58. לברון ג’יימס וחבריו נלחמו כדי לחזור לסדרה וכבר הצליחו לכפות שוויון ברבע השלישי, אבל דנבר החזיקה מעמד ושמרה על היתרון בשיניים.
ברבע הרביעי, כשרוי האצ’ימורה העביר את היתרון ללייקרס וכבר היה נראה שהיא משתלטת על המשחק, הנאגטס נעלו את ההגנה ויצאו לריצה אדירה עם מטווח שלשות. ניקולה יוקיץ’ סבל מערב בינוני ובעיית עבירות, אבל במאני טיים הוא היה האיש עם קליעות חשובות ומהלכים גדולים. זה היה הרבע ההתקפי הטוב ביותר של הנאגטס במשחק והם ניצחו 108:119.
2 צפייה בגלריה
ניקולה יוקיץ' בטירוף
ניקולה יוקיץ' בטירוף
ניקולה יוקיץ' בטירוף
(רויטרס)
כמו במשחק הקודם, גם הפעם מארי הוביל את קלעי המנצחת עם 37 נק’, כשיוקיץ’ נעצר אחרי ארבעה טריפל דאבלים רצופים והוסיף 24. קנטביוס קולדוול פופ היה אדיר ברבע השלישי ותרם 17 נק’, ברוס בראון עלה היטב מהספסל עם 15 וסלים קריטיים ושליטה בריבאונד ההתקפה ומייקל פורטר ג’וניור סיפק 14 נק’ ו-10 ריבאונדים, כולל מספר שלשות חשובות.
מנגד, אנתוני דייויס היה האיש של המפסידה עם 28 נק’ ו-18 ריב’, לברון ג’יימס הוסיף 23 ו-12 אסיסטים וריבס קלע 23 משלו. האצ’ימורה עלה מהספסל עם 13 נק’, אך מלבדו יתר שחקני הלייקרס מיעטו לתרום וכך הניצחון היה כמעט בלתי אפשרי. ביום שלישי ב-03:30 לקבוצה של דרווין האם תהיה הזדמנות אחרונה להימנע מסוויפ ואולי לשמור על סיכוי כלשהו בסדרה.