1 צפייה בגלריה
באם אדבאיו וגייב וינסנט חוגגים
באם אדבאיו וגייב וינסנט חוגגים
באם אדבאיו וגייב וינסנט חוגגים
(רויטרס)
המסע המופלא של מיאמי נמשך גם הבוקר (שני): ג'ימי באטלר וחבריו רחוקים רק ניצחון מסדרת הגמר של ה-NBA אחרי שהביסו 102:128 את בוסטון ועלו ליתרון 0:3 בגמר המזרח. אף קבוצה מעולם לא עשתה קאמבק במצב כזה בסדרה של שבעה משחקים וההיט עצמם במאזן 0:8 בסיטואציה שכזו.
המשמעות היא כמובן שאנחנו הולכים לראות את השמינית במזרח מגיעה לסדרת הגמר או את אם כל הקאמבקים בהיסטוריה חסרת תקדים, מה שמטבע הדברים יש לו הרבה פחות סיכוי. בטח לאור היכולת שמפגינה מיאמי והיא לא ריחמה על בוסטון גם במשחק מספר 3.
למען האמת, מיאמי אפילו לא הייתה צריכה משחק על של באטלר כדי לחגוג בפעם השלישית על חשבון הסלטיקס ולהמשיך את הסיפור הגדול של פלייאוף 2023. זו אותה קבוצה שהייתה במרחק שלוש דקות מהדחה בפליי אין ואז הדיחה את המדורגת ראשונה, מילווקי, בחמישה משחקים, את ניו יורק בשישה ועכשיו עומדת על סף סוויפ.
אגב, סדרת הגמר תחל בתחילת יוני, מה שאומר שכמו שזה נראה עכשיו, ייתכן שיהיו כמה לילות טובים בלי משחקים כדי גם בגמר המערב יש 0:3 - לדנבר על לוס אנג'לס לייקרס. עד היום, מעולם לא קרה ששני הגמרים האזוריים הסתיימו בסוויפ.
מיאמי הובילה כבר ב-33 הפרש לאורך המשחק והוביל אותה גייב וינסנט עם 29 נקודות, דאנקן רובינסון הוסיף 22, כיילב מרטין 18, באטלר 16 (5 מ-13 מהשדה) לצד שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים, ובאם אדבאיו קלע 13 נקודות. בבוסטון החבולה ג'ייסון טייטום (10 ריבאונדים) קלע 14 נקודות, 12 היו לג'יילן בראון, גרנט וויליאמס ופייטון פריצ'ארד.