1 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש חוגג
ברונו פרננדש חוגג
ברונו פרננדש חוגג
(רויטרס)
מוקדמות יורו 2024 נמשכו גם הערב (שבת) כשבמוקד נבחרת פורטוגל, יחד עם כריסטיאנו רונאלדו, רשמה 0:3 גדול וחשוב על בוסניה. בנוסף, נבחרת בלגיה אירחה את אוסטריה למפגש שהסתיים ב-1:1.

פורטוגל – בוסניה והרצגובינה 0:3 (בית 9)

הסלסאו הגיעו למפגש כשהם מושלמים בקמפיין ונשארו כך גם לאחר המשחק. הפורטוגלים עלו ליתרון אחרי שברנרדו סילבה כבש בצ’יפ נהדר מבישול של ברונו פרננדש, שבחצי השני חתם בעצמו עם צמד מרהיב. רונאלדו שותף ל-90 דקות מלאות והספיק לראות שער שלו נפסל בטענה לנבדל. פורטוגל עדיין ללא ספיגה בבית וכמובן מוליכה בגאון.
דקה 44, שער! נבחרת פורטוגל עלתה ל-0:1: התקפה נהדרת הסתיימה בכדור עומק לברנרדו סילבה, שבאחד על אחד מול השוער הבוסני סיים באומנות עם צ’יפ נהדר.
דקה 77, שער! נבחרת פורטוגל עלתה ל-0:2: אחרי שבישל את השער הראשון לסילבה, ברונו פרננדש מצא את הרשת בעצמו עם נגיחה עוצמתית מבישול של רובן נבס.
דקה 90+3, שער! נבחרת פורטוגל עלתה ל-0:3: הכדור הגיע לברונו פרננדש על קצה הרחבה וזה הבטיח לעצמו את תואר מצטיין המשחק עם פצצה אדירה לרשת. צמד ובישול לכוכב של מנצ’סטר יונייטד.
עוד באותו הבית: איסלנד – סלובקיה 2:1

בלגיה – אוסטריה 1:1 (בית 6)

קרב המוליכות בבית ו’ הסתיים בחלוקת נקודות, כשכל צד כבש במחצית אחרת. אורל מנגאלה כבש לשערו הוא בחצי הראשון ונתן יתרון מעט מפתיע לאוסטרים, רומלו לוקאקו חתם את תוצאת המשחק עם פעולה אישית יפה מאוד. בלגיה ניצבת בראש הבית.
דקה 21, שער! נבחרת אוסטריה עלתה ל-0:1: כדור קרן מצא את גרגוריץ’ וזה בעט מהאוויר, הכדור פגע באורל מנגאלה ועשה את דרכו לרשת. שער עצמי של הבלגים.
דקה 62, שער! נבחרת בלגיה השוותה ל-1:1: לוקאקו קיבל את הכדור על סף הרחבה עם הגב לשער, הסתובב, העביר לשמאל ובעט חד ישר לרשת.

תוצאות נוספות

קפריסין – גאורגיה 2:1 (בית 1)
איי פארו – צ’כיה 3:0 (בית 5) אלבניה – מולדובה 0:2 (65 דק’ לניקולאסקו)