2 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
עומרי גלזר
(קרדיט: האתר הרשמי של הכוכב האדום)
הכוכב האדום בלגרד תפתח בעוד ארבעה ימים את העונה בליגה הסרבית עם משחק בית מול וויבודינה והיא נראית מוכנה מתמיד אחרי שהביסה הערב (רביעי) 0:5 את פיורנטינה.
הקבוצה של ברק בכר ועומרי גלזר רושמת קדם עונה מרשים במיוחד עד כה עם מאזן מושלם של 7 מ-7. זה התחיל עם 1:3 על אוזיצ’ה הסרבית ונמשך עם 0:2 על בוראצ’ בנג’ה לוקה הבוסנית.
לאחר מכן האדומים-לבנים גברו 1:2 על זניט סנט פטרסבורג, הביסו 0:4 את נפטצ’י באקו, ניצחו 1:3 את פנרבחצ’ה ו-0:3 את טי אס סי הסרבית. הערב הגיעה התוצאה המרשימה ביותר עם חמישה שערים לרשת של קבוצת צמרת בליגה האיטלקית.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(האתר הרשמי של הכוכב האדום)
מחצית ראשונה
שער! בדקה השמינית, הכוכב האדום בלגרד עלתה ל-0:1: לחץ גבוה של הכוכב האדום השתלם. פטר אולאינקה חטף את הכדור לבלם לוקאס מרטינס קווארטה ובעט אל הרשת.

שער! בדקה העשירית, הכוכב האדום בלגרד עלתה ל-0:2: הסרבים יצאו למתפרצת קטלנית. מירקו איבאניץ’ מצא בצד ימין של הרחבה את ז’אן-פיליפ קראסו, שבעט חזק אל הרשת.

שער! בדקה ה-13, הכוכב האדום בלגרד עלתה ל-0:3: הפעם איבאניץ’, מבשל השער השני, כבש בעצמו לאחר שקיבל את הכדור ברחבה, הסתובב במקום ושלח בעיטה חדה פנימה.
דקה 19: רולאנדו מנדרגורה נשלח בכדור עומק ובעט מתוך הרחבה, אך עומרי גלזר מתח את איבריו והדף נהדר.
שער! בדקה ה-22, הכוכב האדום בלגרד עלתה ל-0:4: מירקו איבאניץ’ הגביה כדור נהדר מאגף ימין ומצא את סטפן מיטרוביץ’, שהוציא כדור רוחב לפטר אוליאנקה. אוליאנקה בעט, פיטארו טרסיאנו הדף אך החלוץ עט על הריבאונד ודחק מתוך קו השער פנימה.
שער! בדקה ה-26, הכוכב האדום בלגרד עלתה ל-0:5: אוסמן בוקארי נשלח בכדור עומק והוכשל על ידי השוער. השופט שרק לפנדל, ובוקארי כבש בעצמו מהנקודה הלבנה.
דקה 29: עוד עדיפה נהדרת של עומרי גלזר. אלפרד דאנקן ניסה בעיטה מחוץ לשער אך השוער הישראלי הדף עם הגוף לקרן.
דקה 34: כמעט השישי של הכוכב האדום. אולאינקה נשלח בכדור עומק ובעט, פרסיאנו הדף לרגליו של מיטרוביץ’, שבעט טוב אך דודו הציל את הכדור מקו השער.
דקה 35: בוקארי הגביה מצד ימין של הרחבה ומצא את ראשו של קראסו, שנגח לקורה.
מחצית שנייה
דקה 49: ג’ונתן איקונה בעט מתוך הרחבה אך סחט מגלזר עוד הצלה נהדרת.
הרכב הכוכב האדום בלגרד: עומרי גלזר, סרדן מיכאילוביץ’, מילוש דגנק, מילאן רודיץ’, מארקו סטמניץ’, סטפן מיטרוביץ’, מירקו איבאניץ’, אוסמן בוקארי, קינגס קנגוואה, ז’אן-פיליפ קראסו ופטר אולאינקה.
הרכב פיורנטינה: פיאטרו טרסיאנו, דודו, לוקה ראניירי, לוקאס מרטינס קווארטה, כריסטיאנו בירארגי, רולאנדו מנדרגורה, עבדלחמיד סבירי, אלפרד דאנקן, ג’יאקומו בונאבנטורה, ג’ונתן איקונה ולוקה יוביץ’.