5 צפייה בגלריה
שחקני באיירן חוגגים
שחקני באיירן חוגגים
שחקני באיירן חוגגים
(רויטרס)
המחזור השני של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם כמה מפגשים מסקרנים ומותחים שללא כל ספק ענו על הציפיות. החל מהפתעה של גלאטסראיי באולד טראפורד, דרך קופנהאגן שהייתה קרובה לתוצאה יוקרתית נגד באיירן מינכן אך לבסוף פישלה, ועד המגרש בלאנס, בו התותחנים הופתעו עם הפסד לו לא ציפו.
פ.צ קופנהאגן – באיירן מינכן 2:1

הבווארים פתחו נפלא את קמפיין ליגת האלופות עם ניצחון אדיר על מנצ’טסר יונייטד בתוצאה 3:4 וקיוו להמשיך את המסע לשמינית הגמר בקלילות הערב נגד הדנים, כשאוראל גרינפלד שופט את המשחק היוקרתי. לאחר מחצית נטולת שערים, בדקה ה-56 הגיע שער היתרון המפתיע של הדנים, כאשר לוקאס לרגר עט על כדור ריבאונד ודחק פנימה את שער היתרון לזכות קופנהאגן. 11 דקות מאוחר יותר הגיע שער השוויון. ג’אמאל מוסיאלה עם פעולה אישית יוצאת מן הכלל על סף הרחבה, שחרר בעיטה חזקה ומסובבת לקורה הרחוקה והדביק את הכדור לרשת. המתח בבירת דנמרק נמשך עד לדקה ה-83, אז תומאס מולר עם מבצע אישי אדיר, השאיר את מתיס טל לבד מול השער, והאחרון העניק לגרמנים את שער הניצחון בדרך למקום הראשון בבית א’.

דקה 56: שער! קופנהאגן מפתיעה את הגרמנים ועולה ל-0:1! לוקאס לרגר עט על כדור ריבאונד והכניע את סוון אולריך.
5 צפייה בגלריה
הארי קיין מאוכזב
הארי קיין מאוכזב
הארי קיין מאוכזב
(רויטרס)
דקה 67: שער! באיירן משווה ל-1:1. ג’אמאל מוסיאלה עם מהלך אישי גדול בעט מחוץ לרחבה חזק והדביק את הכדור צמוד לקורה. איזה שער!
דקה 83: שער! באיירן עולה ליתרון 1:2. תומאס מולר עם מהלך אישי גדול נכנס לתוך הרחבה הדנית, השתחרר מהבלמים והשאיר כדור נהדר למתיס טל, שהעלה את הבאוורים ליתרון ראשון במשחק.
מנצ’סטר יונייטד – גלאטסראיי 3:2
השדים האדומים עוברים עונה לא פשוטה בלשון המעטה, והערב (שלישי) המשיכו במגמה הרעה עם הפסד ביתי לטורקים. בדקה ה-17 זה היה נראה מבטיח כשראשפורד הרים כדור חזק לרחבה ורסמוס הוילון היה במקום כדי לנגוח את שער היתרון עבור האנגלים. שש דקות מאוחר יותר, ווילפריד זאהה קיבל כדור עומק אדיר והצליח להכניע את אוננה ולהפתיע את אולד טראפורד. בדקה ה-67 השדים האדומים שוב נשמו לרווחה כשרסמוס הוילון השלים צמד גדול עם מבצע אישי אדיר. ארבע דקות חלפו, ושוב הטורקים הפתיעו את יונייטד, כשהתקפה קבוצתית נהדרת של החבורה מאיסטנבול הסתיימה אצל קרם אקטורקולו שלא התבלבל וקבע 2:2.
בדקה ה-78 באה נקודת המפנה, קאסמירו הכשיל ברחבה את דריס מרטנס, ראה את הצהוב השני והורחק. מאורו איקרדי עם בעיטה רשלנית החמיץ מהנקודה, אך שלוש דקות לאחר מכן, בדקה ה-81, החזיר לחבריו את החוב כשקיבל כדור עומק נהדר והקפיץ באלגנטיות מעל אוננה את שער הניצחון לזכות הטורקים. כעת השדים האדומים נמצאים במצב לא פשוט, כשהם ניצבים במקום האחרון בבית עם 0 נקודות משני משחקי הפתיחה של ליגת האלופות.
דקה 17: שער! 0:1 למנצ’סטר יונייטד. מרקוס ראשפורד קיבל כדור עומק אדיר, הגביה נהדר לרסמוס הוילון שנגח חזק פנימה את היתרון לשדים האדומים.
5 צפייה בגלריה
ווילפריד זאהה חוגג
ווילפריד זאהה חוגג
ווילפריד זאהה חוגג
(רויטרס)

דקה 23: שער! גלאטסראיי משווה ל-1:1. כדור עומק לאורך כל המגרש הגיע אל ווילפריד זאהה, שהתנער בקלילות מדיוגו דאלוט, ובעט אל הרצפה כדור שקפץ מעל אנדרה אוננה אל תוך הרשת.

דקה 67: שער! יונייטד מחזירה את היתרון עם 1:2. רסמוס הוילון עם מבצע אישי גדול דוהר כל הדרך עד השער ומשלים צמד.
דקה 71: שער! גלאטסראיי משווה ל-2:2. איזה משחק באולד טראפורד. התקפה קבוצתית נהדרת מסתיימת ברגליים של קרם אקטורקולו שלא מתבלבל ומגלגל באלגנטיות את שער השוויון.
דקה 78: קאסמירו עושה עבירה ברחבה על דריס מרטנס, קיבל את הכרטיס הצהוב השני והורחק. מאורו איקרדי ניגש לבעיטה אך בועט החוצה.
5 צפייה בגלריה
קאסמירו מאוכזב
קאסמירו מאוכזב
קאסמירו מאוכזב
(רויטרס)
דקה 81: שער! גלאטסראיי עולה ל-2:3. איקרדי קיבל כדור עומק נהדר, ובקלילות הכניע את אוננה עם צ’יפ גדול.
לאנס – ארסנל 1:2
לאחר הניצחון המהדהד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, 0:4 נגד איינדהובן, התותחנים יצאו למשחק חוץ קשה נגד הקבוצה הצרפתית וחזרה עם הזנב בין הרגליים. בדומה למשחק באולד טראפורד, גם המשחק בלאנס נפתח טוב עבור הגונרס כשבוקאיו סאקה פירגן כדור גדול לגבריאל ז’סוס, שעם סיומת קטלנית קבע את שער היתרון עבור הלונדונים. תשע דקות מאוחר יותר, טעות של דויד ראיה הביאה את הכדור אל אילי וואי, שהכניס כדור טוב לאדריאן תומסון, שעם סיומת אדירה בעט בעיטה חזקה ומסובבת אל הקורה הרחוקה וקבע את שער השוויון. בדקה ה-69 אילי וואי בעצמו קבע את תוצאת הסיום כשקיבל כדור רוחב אדיר, הפציץ את הרשת והפתיע את התותחנים עם ניצחון גדול.
דקה 14: שער! 0:1 לארסנל. טעות בהגנה של לאנס השאירה את הכדור אצל בוקאיו סאקה, שפירגנו לחברו, גבריאל ז’סוס, והאחרון סיים כמו חלוץ אמיתי לרשת הטורקית.
5 צפייה בגלריה
גבריאל ז'סוס חוגג
גבריאל ז'סוס חוגג
גבריאל ז'סוס חוגג
(רויטרס)
דקה 25: שער! לאנס משווה ל-1:1. אילי וואי ניצל טעות של דויד ראיה, הכניס כדור לאדריאן תומסון, שבעט באלגנטיות כדור מסובב לקורה הרחוקה. איזה שער!
דקה 69: שער! לאנס עולה ל-1:2. אילי וואי קיבל כדור רוחב אדיר והפתיע את התותחנים עם פצצה לרשת.
אינטר – בנפיקה ליסבון 0:1
לאחר ששתי הקבוצות לא הצליחו לנצח במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, הנראזורי עמדו בציפיות והצליחו לנצח בשיניים את הקבוצה מבירת פורטוגל. המשחק היה נטול שערים עד הדקה ה-62, אז מרקום תוראם קיבל כדור רוחב מדנזל דומפריס, בעט חזק לרשת ונתן את הניצחון לקבוצה ממילאנו. כעת הנראזורי ירצו להמשיך במסכת הניצחונות. בעוד בליסבון יחפשו את הנקודות הראשונות העונה בליגת האלופות, במחזור הבא נגד ריאל סוסיאדד.
דקה 62: שער! אינטר עולה ל-0:1. מרקוס תוראם קיבל כדור רוחב מדנזל דומפריס, לא התבלבל, בעט חזק לרשת והעלה את הנראזורי ליתרון.
תוצאות נוספות:
פ.ס.וו איינדהובן – סביליה 2:2
אוניון ברלין – בראגה 3:2

רד בול זלצבורג – ריאל סוסיאדד 2:0