1 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
ים מדר
(האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)
פנרבחצ’ה וים מדר פתחו את דרכם ביורוליג בצורה הכי טובה שיש, עם ניצחון. הערב (שישי) גברו הטורקים והכדורסלן הישראלי 82:85 על מילאנו בתום הארכה במחזור הראשון במפעל האירופי הבכיר. בדרבי היווני, אולימפיאקוס חגגה 78:88 על פנאתינייקוס בתום הארכה, כאשר ריאל מדריד רשמה 77:79 דרמטי על באסקוניה. במשחק המאוחר של הערב, ולנסיה ניצחה 65:70 את מונאקו.
פנרבחצ’ה – מילאנו 82:85

מדר, שפתח בחמישייה, קלע שמונה נקודות והוסיף שני אסיסטים וריבאונדים ב-13:37 דקות על הפרקט אצל המארחת (נקלע לבעיית עבירות ולא שותף בחלקו האחרון של המשחק), אצלה בלטו גם שני האקסים של מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין (19 נקודות כולל שלשת קלאץ’) וטיילור דורסי (15 נקודות).

מילאנו פתחה את ההתמודדות טוב יותר והובילה בהפרש של ארבע נקודות בסיום הרבע הראשון, אך פנרבחצ’ה הפכה לקראת ההפסקה והגדילה את היתרון ברבע השלישי, כשלרבע האחרון עלתה עם הפרש מבטיח של שמונה נקודות.
לצערה, זה לא הספיק עבורה לניצחון ב-40 דקות לאחר שהאיטלקים הצליחו לנצח ברבע האחרון בהפרש של שמונה נקודות, כשווילבקין פספס שלשה בשניות האחרונות בדרך להארכה, אך שם הוא כיפר עם שלשה קריטית שהבטיחה ניצחון. אצל האורחים בלט ניקולה מירוטיץ’ עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים.
באסקוניה – ריאל מדריד 79:77
תסמכו על ריאל מדריד שהיא תדע לחזור מהקבר, בכל הענפים. הבלאנקוס פיגרו לאורך רוב שלבי ההתמודדות, אבל רבע אחרון נפלא הגנתית שהסתיים ב-10:17 אפשר להם להשיג מהפך דרמטי לקראת הסיום. גרשון יאבוסלה בלט אצל הלבנים עם 18 נקודות ושמונה כדורים חוזרים.
פנאתינייקוס – אולימפיאקוס 88:78
פאו הובילה בבטחה בהפסקה, הרבע השלישי היה שקול וברבע האחרון הצליחו האדומים לבנים לחזור בדרך להארכה, שם הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט עם 4:14 מוחץ בחמש הדקות האחרונות. קוסטאס סלוקאס הצטיין עם 20 נקודות אצל המפסידה, תומאס וולקאפ בלט מנגד עם 17 נקודות.

ולנסיה – מונאקו 65:70

העטלפים לא התקשו יותר מדי, והתעשתו לאחר פיגור ברבע הראשון בדרך להשתלטות על המשחק וניצחון ביתי. מייק ג’יימס בלט כהרגלו עם 21 נקודות, שבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, כאשר מנגד סמי אוג’לייה קלע 19 נקודות והוסיף שבעה ריבאונדים לזכות המנצחת.