2 צפייה בגלריה
דניס שרודר
דניס שרודר
דניס שרודר
(רויטרס)
שני משחקים מוקדמים התקיימו הערב (ראשון) ב-NBA, כשסן אנטוניו ספרס איבדה יתרון 22 והפסידה לטורונטו רפטורס בהארכה כשוויקטור וומבניאמה הציג מחצית ראשונה טובה אך נכנע להצגה של סקוטי בארנס בשנייה, בעוד פיניקס סאנס ניצחה את דטרויט פיסטונס עם הצגה ענקית של קווין דוראנט.
סן אנטוניו ספרס (3:3) – טורונטו רפטורס (4:3) 123:116

המחצית הראשונה של הספרס בהובלתו של ויקטור וומבניאמה הייתה מצוינת והרפטורס קלעו 35 נקודות בסך הכול בכולה, אלא שבמחצית השנייה הנצרה השתחררה, בעיקר לסקוטי בארנס, שלאט לאט הוביל קאמבק וממש בשניות הסיום או. ג’י אנונובי תיקן החטאת שלשה של דניס שרודר וכפה הארכה.

2 צפייה בגלריה
ויקטור וומבניאמה מול פסקל סיאקם
ויקטור וומבניאמה מול פסקל סיאקם
ויקטור וומבניאמה מול פסקל סיאקם
(רויטרס)
בהארכה הצפוניים המשיכו את המומנטום ועלו ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון, כשהם מוחקים פיגור 22 ויוצאים עם הניצחון. בארנס הוביל את המנצחת עם 30 נקודות, שרודר ואנונובי קלעו 24 כ”א וג’ייקוב פולטל הוסיף 16. אצל המפסידה קלדון ג’ונסון תרם 26, וומבניאמה סיים עם 20.
דטרויט פיסטונס (5:2) – פיניקס סאנס (4:3) 120:106
בהיעדרם של דווין בוקר ובראדלי ביל, קווין דוראנט התפוצץ והוביל את פרנק ווגל לניצחון אחרי שלושה הפסדים רצופים. הפורוורד קלע 41 נקודות במשחק בו פיניקס שלטה בכולו, כשאריק גורדון הוסיף 21. מנגד, קייד קנינגהאם הוליך שישה קלעים בספרות כפולות עם 26 ומרקוס סאסר הוסיף 22 מהספסל.