2 צפייה בגלריה
יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו
(רויטרס)
למרות שיאניס אנטטוקומפו קבע הלילה (בין חמישי לשישי) שיא עונתי לשחקן ב-NBA עם 54 נקודות, מילווקי באקס הפסידה 126:124 לאינדיאנה פייסרס, אחת הקבוצות ההתקפיות החזקות בליגה מתחילת העונה. הקבוצה מוויסקונסין הגיעה ללא דמיאל לילארד וחזרה מפיגור גדול ליתרון בדקות ההכרעה, אבל הפייסרס גילו אופי ושלשה קריטית של טייריס האליברטון הכריעה.
ברבע הראשון ההפרש כבר עמד על 18 לזכות אינדיאנה עם יכולת נפלאה מחוץ לקשת, אבל אנטטוקומפו וקריס מידלטון חפרו את דרכם חזרה ועלו ליתרון במחצית השנייה. כשנותרו חמש דקות לסיום הבאקס עוד הובילו 108:117, אבל המארחים חזרו עם האליברטון ובנדיקט מאת’ורין והשיגו את הניצחון השישי שלהם בדרך לצמרת הגבוהה של טבלת המזרח.
ה’גריק פריק’ כמובן הוביל עם 54 נק’ ו-12 ריבאונדים, מידלטון הוסיף 19 ומאליק ביזלי קלע 13, אבל זה לא הספיק מול שישה קלעים בספרות כפולות של הפייסרס. האליברטון הצטיין עם 29 נק’ ו-10 אסיסטים, מאת’ורין קלע 26 וקלט 11 ריב’, מיילס טרנר תרם 21 נק’, באדי הילד וברוס בראון הוסיפו 11 כ”א, כשהאחרון גם תרם 9 ריב’ ו-7 אס’.
2 צפייה בגלריה
ברוס בראון בטירוף
ברוס בראון בטירוף
ברוס בראון בטירוף
(רויטרס)
במשחק צמוד נוסף שהתקיים הלילה ניצחה אטלנטה 119:120 את אורלנדו. טריי יאנג במשחק ענק של 41 נק’ הוביל רבע אחרון טוב של ההוקס שחזרו מפיגור וניצחו בפלורידה, הוא נעזר ב-19 של ג’יילן ג’ונסון ו-16 של דז’ונטה מארי. מנגד, ג’יילן סאגס עם 21 הוביל שבעה קלעים בדאבל פיגרס.