2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(ראובן כהן, מכבי חיפה)
מכבי חיפה הודחה באופן סופי מהליגה האירופית. ויאריאל ניצחה הערב (חמישי) 2:3 את פנאתינייקוס וקבעה שמסאי דגו כבר לא יוכל לסיים בשני המקומות הראשונים, כאשר לירוקים, שעדיין לא ניצחו העונה במפעל, יש סיכוי לסיים במקום השלישי המוביל לקונפרנס ליג.
הצוללת הצהובה במקום השני בבית עם תשע נקודות, שלוש פחות מראן המוליכה, אך לספרדים גם יש משחק חסר אותו ישלימו מול הקבוצה מהכרמל. אלכס באאנה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-29 לאחר בישול של איליאש אחומאש.
בדקה ה-34 הצהובים הכפילו כשחוסה לואיס מוראלס בישל לסנטי קומסאנה את השני. מוראלס עצמו נהנה מבישול של באאנה והוסיף בדקה ה-47. סבסטיאן פלאסיוס צימק עבור היוונים בדקה ה-67, פוטיס יואנידיס הוסיף שער שלא הספיק להם בדקה ה-81 והם נותרו במקום השלישי עם ארבע נקודות ומשחק עודף ביחס למכבי חיפה, אותה יפגשו ביוון למשחק המכריע אחרי התיקו המאופס בין הקבוצות בסמי עופר.
2 צפייה בגלריה
אלכס באאנה חוגג
אלכס באאנה חוגג
אלכס באאנה חוגג
(ויאריאל)
אם יפסידו גם לוויאריאל בחוץ, הירוקים יהיו חייבים לנצח כדי לשחק בקונפרנס ליג, כל תוצאה אחרת תוביל אותם למקום האחרון. מנגד, אם מכבי חיפה תדהים את ויאריאל, תיקו עשוי להספיק לה, אך זה תלוי בעיקר בהפרש בו תנצח את הצהובים, כי ליוונים הפרש של 3- לעומת 7- של דגו.