1 צפייה בגלריה
אמין סטיבנס
אמין סטיבנס
אמין סטיבנס
(לילך וויס-רוזנברג)
פתיחת העונה של עירוני קריית אתא ממשיכה להיות טובה במיוחד. הערב (ראשון) הקבוצה של שרון אברהמי השיגה ניצחון גדול 72:92 על הפועל ב”ש/דימונה ועם 1:3 היא בחלק העליון של הטבלה. מנגד, הקבוצה של יואב שמיר השוותה את פתיחת העונה החלשה ביותר שלה עם ניצחון בודד מתוך חמישה משחקים.
הצפוניים שלטו ללא עוררין בצבע, נהנו מקצב משחק מהיר ותרגמו את האיבודים הרבים של הדרומיים לסלים קלים. אמין סטיבנס היה דומיננטי, רז אדם הציג את משחקו הטוב ביותר בקבוצתו החדשה ובן שרף וג’יימס בייטמון ניצחו על החגיגה, כאשר דחפו את חבריהם קדימה בכל הזדמנות למגרש הפתוח. גם אקיה פרואיט המשיך את מגמת השיפור.
הקבוצה מבירת הנגב תקווה לצאת לדרך חדשה בדרבי הדרומי מול הפועל אילת ותיקח כנקודת אור את היכולת של יואב ויטלם, שקלע נקודות בכורה בליגה בדקות הסיום. קריית אתא תשחק נגד הפועל גליל עליון ותרצה להמשיך את הריצה הנפלאה שלה בתחילת העונה, לפני שתשחק נגד הפועל חולון והפועל תל אביב החזקות.
קלעו לעירוני קריית אתא: אמין סטיבנס 19 נקודות ו-5 ריבאונדים, רז אדם 15 נק’ ו-6 ריב’, ג’יימס בייטמון 13 נק’, אקיה פרואיט 12 נק’ ו-6 ריב’, בן שרף 11 נק’, 8 אסיסטים ו-5 ריב’, גיא פלטין 9 נק’ ו-5 ריב’, ג’יי ג’יי קפלן 5 נק’, יריב עמירם (5 ריב’) ותומר פורת 4 נק’ כ”א.
קלעו להפועל ב”ש/דימונה: גרנט שרפילד (6 ריב’) ואיגור קולשוב 13 נק’ כ”א, רועי פריצקי (8 אס’) וג’קינן גאנט (5 ריב’) 12 נק’ כ”א, יואב ויטלם 8 נק’, איירה לי וגלעד לוי 4 נק’ כ”א, רון ציפר ונטע סגל 3 נק’ כ”א.