1 צפייה בגלריה
אדם אריאל חוגג
אדם אריאל חוגג
אדם אריאל חוגג
(לילך וויס-רוזנברג)
המחזור ה-12 בליגת ווינר סל נערך היום (ראשון) כשהפועל אילת אירחה את הפועל רמת גן אחרי כמעט 25 שנים בהן הקבוצות לא נפגשו, להתמודדות בה הדרומיים יצאו עם ידם על העליונה עם 80:83.
הרבע הראשון נפתח בצורה צמודה כשהאורחת הצליחה לעלות ליתרון אך לקראת סוף הרבע המארחת הצליחה לחזור והרבע הסתיים בשוויון. ברבע השני הדרומיים לקחו את המושכות לידיים ובזכות הופעה נהדרת של אלייז’ה סטיוארט ומטווח שלשות של סקאר אנום ירדו להפסקת המחצית ביתרון 33:45.
בפתיחת המחצית השנייה הקבוצה מהמרכז הצליחה לחזור למשחק בזכות יכולת טובה של אייזיאה מיילס וירדה מהרבע השלישי במינוס שלוש בלבד. ברבע האחרון רמת גן המשיכה לרדוף אחרי האילתים, אך הקבוצה הדרומית לא ויתרה ובזכות יכולת נהדרת של אנום השיגה את הניצחון החשוב.
מי שכיכבו עבור המארחת היו סקאר אנום שקלע לא פחות מ-38 נקודות ואלייז’ה סטיוארט שהוסיף עוד 23. בצד המפסיד היה זה אלכס המילטון שבלט עם 23 נקודות בעצמו.
כעת הקבוצה הדרומית, שהגיעה להתמודדות מהמקום האחרון ורשמה סך הכל את ניצחונה השני בליגה, תקווה לחבר שני ניצחונות רצופים כשתארח בסיבוב הבא את גליל עליון, בעוד האורחת רושמת הפסד שני ברציפות ותקווה להתאושש כשתארח ביום רביעי את הפועל עפולה.
קלעו לזכות הפועל אילת: סקאר אנום (38 נקודות), אלייז’ה סטיוארט (23), קורן ז’ורנו (12), עידו הראל (4), אור אשכנזי (2), אנדרו סמית’ (2) ויהונתן לוי (2).
קלעו לזכות עירוני ר”ג: אלכס המילטון (23 נקודות), אייזיאה מיילס (19), אדם אריאל (19), ג’ורדן כהן (12) וג’יי פי טוקוטו (7)
רבע ראשון: 21:21
חמישייה הפועל אילת: אלייז’ה סטיוארט, אנדרו סמית’, אור אשכנזי, קורן ז'ורנו וסקאר אנום.
חמישייה עירוני ר”ג: אלכס המילטון, ג’יי פי טוקוטו, אייזיאה מיילס, אדם אריאל ובניה סרור.
פתיחה טוב לאורחת, מיילס והמילטון קבעו 0:4. סקאר אנום עם שלשה צימק לנקודה. לאחר שהאילתים צימקו, טוקוטו קבע 6:9. סקאר אנום עם מטווח העלה את אילת ליתרון לראשונה במשחק עם 13:14. האורחת הפכה, סטיוארט קבע שוויון 16 ואלכס המילטון מהצד השני נתן לר”ג יתרון שלוש עם שלשה. אלייז’ה סטיוארט עם שלשה של הבאזר קבע שוויון 21.

רבע שני: 33:45 להפועל אילת

ג’ורדן כהן קלע שלשה, עידו הראל מיד צימק עם שתי נקודות משלו. אנום העלה את אילת ל-24:27. עוד נקודות של סטיוארט ואילת כבר ביתרון שבע נקודות! ז’ורנו עם שתיים משתיים נתן לדרומיים 26:33. האילתים עלו ליתרון תשע, מיילס עם שלשה צימק ל-35:29. שתיים וחצי דקות לסיום הרבע, טוקוטו צימק לשתיים בלבד, אך שלשות אדירות של אנום וז’ורנו נתנו לאילת 33:41. עוד שלשה של אנום שלאחריה באו נקודות של סטיוארט, אילת ביתרון 12.
רבע שלישי: 56:59 להפועל אילת
מיילס עם שלשה פתח טוב עבור ר”ג, אך אנים מיד ענה עם שתי נקודות בעצמו. אדם אריאל עם שלשה צימק למינוס שמונה. אלכס המילטון עם נקודות צימק ל-47:43. סטיוארט עם סל נהדר קבע 44:51, המילטון עם שלשה מהפינה צימק לארבע. שלשה של אדם אריאל צימקה לשתי נקודות בלבד! הכל פתוח. סל ועבירה של אנום שכבר עלה ל-30 נקודות, 54:59 אילתי. ג’ורדן כהן עם נקודות על הבאזר צימק לשלוש נקודות.
רבע רביעי: 80:83 להפועל אילת
קורן ז’ורנו פתח נהדר עם שלשה אדירה והעלה את אילת לשש. כדור נהדר של טוקוטו לכהן שקלע שלשה וצימק לחמש נקודות. סטיוארט בצד השני מיד החזיר לשבע. המילטון צימק ל-66:63, אך אנום עם שלשה שישית העלה את אילת ליתרון שש. שלשה של אריאל! אילת ביתרון של נקודה בלבד. אנום מיד ענה עם עוד שלשה! המילטון צימק, אך האילתים שוב עם תגובה מהירה ושלשה של סטיוארט עלו ל-70:74. אדם אריאל עם שלשה חמישית קבע שוויון 74. סטיוארט עם סל נהדר החזיר את היתרון לאילת. אנדרו סמית’ עם נקודות ראשונות העלה את אילת ל-76:80 פחות מדקה לסיום.