1 צפייה בגלריה
אקסבייר מנפורד
אקסבייר מנפורד
אקסבייר מנפורד
(איציק בלניצקי)
הפועל תל אביב של העונה היא בלתי ניתנת לעצירה ככל הנראה, כאשר האדומים סופרים ניצחון שישי ברציפות ביורוקאפ אחרי שרשמו 101:118 על המבורג הגרמנית במסגרת המחזור ה-13 במפעל.
בהתחלה המשחק היה במעמד צד אחד, כאשר הקבוצה של דני פרנקו פתחה נהדר עם ריצת 4:21 שנתן לה לרדת ברבע הראשון עם יתרון דו ספרתי, 23:35. הרבע השני היה צמוד יותר, אך בירידה למחצית התוצאה הראתה 52:65, סקור גבוה במיוחד.
מי שחשב שהחבורה של פרנקו רק תגביר קצב ותשתלט לגמרי על המשחק – טעה. הרבע השלישי היה של הגרמנים בלבד, שהצליחו להוריד את ההפרש לחד ספרתי, עד לנקודה בלבד, 83:84. ברבע האחרון האדומים פתחו בטירוף ועצרו בכל רגע את היריבה, עד שלבסוף המשחק הסתיים 101:118 וחגיגה אדומה.
עם הרבה פציעות וסגל חסר, האדומים שיחקו טוב בהתקפה והיו בלתי ניתנים לעצירה, כאשר בר טימור (21) להט, קייל אלכסנדר וג’ון הולנד (18 כל אחד) בלטו ואפילו דז וולס (16) זכה לבכורה מצוינת, אך ההגנה הייתה פרוצה. הפועל תל אביב תפגוש במחזור הבא את לונדון ליונס, אך עד אז, מחכה לה מפגש מול אליצור קריית אתא ביום שבת.
קלעו להפועל תל אביב: בר טימור 21 נקודות, ג’ון הולנד וקייל אלכסנדר 18 נקודות כל אחד, דז וולס 16 נקודות, אקסבייר מנפורד 15 נקודות , גיל בני ועידן זלמנסון 14 נקודות.
קלעו להמבורג: אלכסנדר דזיאווה 23 נקודות, וינסנט קינג 17 נקודות, סת’ הנריקס 16 נקודות, מארק 15 נקודות.
רבע ראשון: 23:35 להפועל תל אביב
חמישיית הפועל תל אביב: אייל הראל, אקסבייר מנפורד, ג’ון הולנד, בר טימור וקייל אלכסנדר.
חמישיית המבורג: וויליאם קריסמס, סת’ הנריקס, אלאמי דוראם, וינסנט קינג ואלכסנדר דזיאווה.

דוראם קלע ארבע נקדות רצופות בפתיחת הרבע, אלכסנדר ענה עם שתי נקודות, קינג קלע שתי נקודות מנגד, 2:6 לגרמנים. האדומים ענו עם ריצת 4:21 ועלו ליתרון דו ספרתי. בראונר קלע שלשה, טימור הגיב עם שלשה משלו. דז וולס קלע את ארבע הנקודות הראשונות שלו בקבוצה, מארק מנגד קלע שתי נקודות, 16:30 לאדומים. דזיאווה קלע חמש נקודות רצופות. זלמנסון קלע שתי נקודות ומנספורד הוסיף שלשה. דזיאווה קלע שתי נקודות וחתם את הרבע.

רבע שני: 52:65 להפועל תל אביב
הנריקס קלע שלשה בפתיחת הרבע, אלכסנדר הגיב עם שתי נקודות, בראונר ענה עם עוד שלשה לגרמנים, הולנד קלע שתי נקודות, 29:39. מנפורד קלע ארבע נקודות, הנריקס הגיב עם שלשה. וולס ומנספורד קלעו חמש נקודות, דזיאווה וקינג הגיבו עם ארבע נקודות, בני ענה עם שתיים משלו. מייסנר קלע שלשה, אלכסנדר קלע שתי נקודות מנגד.
קינג קלע שתי נקודות, אלכסנדר הגיב עם שתי נקודות, מייסנר קלע לייאפ בצד השני ודזיאווה הוסיף שתי נקודות. הולנד צלף שלשה, 45:57. קינג קלע שתי נקודות, טימור ענה עם שתי נקודות, דזיאווה ומארק קלעו חמש נקודות והורידו לחד ספרתי. האדומים הגיבו עם ריצת 0:7 והחזירו את היתרון הדו ספרתי. 52:65.
רבע שלישי: 83:84 להפועל תל אביב
הגרמנים פתחו עם ריצת 0:7, הולנד הרגיע עם שלשה, קינג קלע מנגד שתי נקודות, 61:68 לאדומים. טימור קלע נקודה מעונשין, הגרמנים ענו עם ריצת 0:7, טימור הגיב עם שלשה, 68:72 למארחים. וולס קלע שתי נקודות, כריסמס ודזיאווה קלעו ארבע נקודות, בני וטימור קלעו מנגד חמש נקודות, כריסמס ענה עם שלשה. בני קלע שתי נקודות, זלמנסון קלע שתי נקודות מהקו, דוראם הגיב עם שתיים משלו. בני קלע נקודה מהעונשין, מארק קלע שלשה בצד השני וחתם את הרבע.

רבע רביעי: 101:118 להפועל תל אביב

האדומים פתחו עם ריצת 2:10. מארק קלע שלשה, זלמנסון הגיב עם שתי נקודות, הנריקס קלע מנגד שתי נקודות, האדומים הגיבו עם ריצת 2:14. הנריקס קלע שלשה, זלמנסון קלע שלוש נקודות רצופות, וולס קלע שתי נקודות, קינג הגיב עם שתי נקודות, אלכסנדר ענה עם שתיים משלו, דזיאווה קלע שתי נקודות וכריסמסא הוסיף שתיים משלו, שטרנבג קלע שתי נקודות וחתם חגיגה אדומה.