1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי עירוני רמת גן בסיום
שחקני מכבי עירוני רמת גן בסיום
שחקני מכבי עירוני רמת גן בסיום
(לילך וויס-רוזנברג)
הסיבוב ה-13 בליגת ווינר סל התקיים היום (רביעי), כשעירוני רמת גן אירחה את הפועל עפולה, ולאחר שני הפסדים רצופים בליגה, שבה למסלול הניצחונות עם 63:71 נגד הקבוצה הצפונית.
המשחק נפתח באופן צמוד כששתי הקבוצות רודפות אחת אחרי השנייה, ולהפסקת המחצית ירדה המארחת ביתרון של שלוש נקודות בלבד. בפתיחת המחצית השנייה החניכים של שמוליק ברנר הגבירו הילוך, וסיימו את הרבע השלישי ב-6:21 מוחץ שקבע הפרש 18 בתום הרבע השלישי. בחלק האחרון של המשחק האורחת לקחת את המושכות לידיים ולמרות רבע אדיר שהסתיים ביתרון עשר, לא הצליחה להדביק את הפער הגדול.
מי שבלט במיוחד במשחק היה אייזיאה מיילס שהוביל את ר”ג עם דאבל דאבל כולל 22 נקודות ו-11 ריבאונדים.
כעת עירוני ר”ג, שקטעה רצף של שני הפסדים רצופים בליגה, תקווה לחבר שני ניצחונות כשתארח בסיבוב הבא את הפועל חולון, בעוד הקבוצה הצפונית, שהצליחה לנצח רק פעמיים בסך הכל העונה, תקווה להתאושש ולחפש את ניצחונה השלישי כשתארח למשחק קשה את גליל עליון.
קלעו לעירוני ר”ג: אייזיאה מיילס (22 נקודות), אלכס המילטון (10), כרם משעור (9), ג’ימי הול (9), בניה סרור (8), אדם אריאל (7), ג’ורדן כהן (4) ויובל שניידרמן (2).
קלעו להפועל עפולה: תומר אסייג (12), מרסלוס ארלינגטון (12), לוקאס גולדנברג (11), מוריאל לוטאטי (7), נועם אביבי (6), קסיוס סטנלי (6), ספסנר וייס (4), קמרון שלטון (4) וזאק סמית’ (1).