1 צפייה בגלריה
ג'יימס פלדין זורק
ג'יימס פלדין זורק
ג'יימס פלדין זורק
(לילך וויס-רוזנברג)
המחזור ה-14 בליגת ווינר סל נמשך היום (ראשון) עם מפגש מסקרן בין הפועל אילת לבין גליל עליון בבגין ארנה, בו הקבוצה הצפונית יצאה עם ידה על העליונה ורשמה ניצחון חשוב בדמות 73:80 נגד האילתים.
המשחק נפתח באופן טוב דווקא עבור החבורה הדרומית, שבזכות יכולת טובה של סקאר אנום ירדה מהרבע הראשון ביתרון של שש נקודות. ברבע השני החבורה מהצפון התעוררה, צימקה את התוצאה וירדה למחצית בפיגור 40:39.
ברבע השלישי גליל כבר לקחה את המושכות לידיים, ובזכות יכולת נהדרת של ליאור קררה שגם שבר שיא קריירה ברבע השלישי, ירדה מהרבע ביתרון של עשר נקודות. גם בחלק האחרון המגמה נמשכה, גליל עליון הציגה יכולת קבוצתית נהדרת והצליחה בסופו של דבר להביא את הניצחון החשוב בזכות מחצית שנייה אדירה.
מי שבלט במיוחד במשחק היו ליאור קררה שכאמור שבר שיא קריירה עם 26 נקודות. בצד השני היה זה אלייז’ה סטיוארט שקלע 18 נק’ אך לא הצליח לעזור לקבוצתו.
כעת החבורה של ברק פלג תקווה להמשיך ביכולת הנפלאה גם בסיבוב הבא, כשיתארחו ביום חמישי אצל הפועל עפולה, בעוד האילתים ינסו להתאושש כשיתארחו אצל קריית אתא בשבוע הבא.
קלעו להפועל אילת: אלייז’ה סטיוארט (18 נקודות), סקאר אנום (15), אור אשכנזי (12), דיישון בוקר (10), עידו הראל (8), יהונתן לוי (6) וקורן ז’ורנו (4).
קלעו לגליל עליון: ליאור קררה (26 נקודות), עומאר סילבריו (14), ג’יימס פלדין (12), מירון רוינה (9), דניאל רוזנבאום (7), לוטן אמסלם (4), חן גיא (3), רועי הובר (3) ויהל פלג (2).
רבע ראשון: 21:27 להפועל אילת
חמישיית הפועל אילת: סקאר אנום, קורן ז’ורנו, יהונתן לוי, אור אשכנזי ואלייז’ה סטיוארט.
חמישיית גליל עליון: ג’יימס פלדין, מירון רוינה, לוטן אמסלם, ליאור קררה ורועי הובר.
ליאור קררה קלע את הנקודה הראשונה בהתמודדות כשדייק פעם אחת מקו העונשין, בעוד אשכנזי הגיב עם לייאפ בצד השני. 3 נקודות של רוינה נענו בלייאפ של אנום, כשפלדין צלף מנגד את השלשה הראשונה בהתמודדות. סטיוארט עם שתיים מהקו נתן לאילת יתרון 9:10. הגליל הפכו, אך יהונתן לוי החזיר את היתרון לאילת וקבע 11:13. פלדין קלע שלשה נהדרת והחזיר את היתרון לצפוניים. אשכנזי החזיר את היתרון לאילת עם שתי נקודות ו-14:17. ליאור קררה עם סל ועבירה קבע שוויון 17. שלשה אדירה של אנום ואילת מובילה בהפרש ארבע נק’. דיישון בוקר עם נקודות ראשונות קבע 21:27.

רבע שני: 39:40 להפועל אילת

עומאר סיבלריו פתח נהדר את הרבע עבור גליל עם שלשה וצימק את ההפרש לשלוש. רוזנבאום עם נקודות צימק לנקודה בלבד. סילבריו קלע סל נהדר והפך את התוצאה! 29:30 לגליל. תגובה מהירה של בוקר עם שלשה שקבע 30:32 אילתי. אמסלם השווה אך בוקר עם עוד שלשה נתן לאילת יתרון שלוש. ליאור קררה ולוטן אמסלם קבעו מהפך ו-35:36 לגליל עליון. שלשה של סטיוארט! אילת שוב לקחה את היתרון. ליאור קררה צימק ל-40:39.
רבע שלישי: 51:61 לגליל עליון
לוי עם נקודות ראשונות ברבע עבור אילת ויתרון שלוש. סטיוארט עם שלשה אדירה העלה את אילת ל-39:45. ליאור קררה עם סל ועבירה צימק לשלוש נקודות. איזה משחק! אילת כבר הייתה ביתרון שמונה, יהונתן לוי צימק לנקודה בלבד. קררה החזיר את היתרון לגליל! 47:48. קררה עם סל ועבירה נתן לגליל יתרון של 4 נקודות. קררה עם עוד סל ועבירה, 49:56. אחרי עוד נקודות של גליל, בוקר צימק ל-58:51, אך חן גיא עם שלשה ונקודות ראשונות קבע 10 הפרש.
רבע רביעי:
שלשה של סילבריו העלתה את גליל ל-13 הפרש. אור אשכנזי עם 4 רצופות צימק ל-9. שלשה של פלדין וגליל ביתרון 59:71. אור אשכנזי צימק בחזרה לעשר הפרש. הראל עם שלשה אדירה צימק ל-73:66, אך פלדין ענה עם שלשה משלו והחזיר את היתרון לעשר. אמסלם עם סל אגרסיבי העלה ל-12 הפרש, אנום ענה עם שלשה וצימק ל-80:71. עידו הראל עם שתיים משתיים קבע 80:73.