2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(האתר הרשמי של הפועל ת"א)
הפועל תל אביב המשיכה בעונה האירופית הנפלאה שלה הערב (רביעי) כאשר גברה 80:89 על וולבס במשחק השלמה מהמחזור השני ביורוקאפ, והעלתה את מאזנה ל-2:11 ב-13 משחקים, כאשר היה זה ניצחונה השביעי ברציפות במסגרת האירופית.
הקבוצה של דני פרנקו שנעצרה במפתיע במחזור הקודם בליגת ווינר סל מול עירוני קריית אתא הגיעה למשחק עם שלושה זרים בלבד, אקסבייר מנפורד, קייל אלכסנדר וג’ון הולנד, אבל זה לא הפריע לה לגבור על היריבה הליטאית שבעיקר רדפה לאורך כל המשחק ללא הצלחה.
אחרי רבע ראשון מוצלח במיוחד שהסתיים בהפרש של שמונה נקודות לטובת האדומים, המארחת הורידה הילוך ברבע השני ואפשרה לוולבס לרדת להפסקה בפיגור של שלוש נקודות בלבד, כשהליטאיים אף השוו זמנית. לרבע האחרון החבורה של פרנקו כבר עלתה ביתרון דו ספרתי והצליחה לשמור על ההפרש ולא לאפשר ליריבה לחלום על קאמבק בדרך לניצחון קליל מבחינתה.
קלעו להפועל ת"א: קייל אלכסנדר 22 נקודות, תומר גינת 17, ג'ון הולנד 17, בר טימור 12, אקסבייר מנפורד 9, עידן זלמנסון 8, יונתן רבינוביץ' 2.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(רועי כפיר)

רבע ראשון: 18:26 להפועל ת”א

חמישיית הפועל ת”א: בר טימור, אקסבייר מנפורד, ג'ון הולנד, תומר גינת וקייל אלכסנדר.
וולבס פתחה את המשחק עם ריצת 0:5, אבל האדומים ענו להם עם ריצת 0:11 מרשימה משלהם בצד השני והשלימו מהפך. קייל אלכסנדר בסל חשוב עזר להפועל לשמור על הפער, אך וולבס הצליחה לצמצם את ההפרש לשלוש נקודות בלבד לקראת אמצע הרבע. מנפרד ואלכסנדר המשיכו לשמור על פער נקודות סביר מוולבס ככל שחלפו הדקות. לאחר שהאורחת נגסה מעט בהפרש, בר טימור עם סל שדה ובהמשך מהעונשין דאג לשמור על פער של שבע נקודות. לקראת סיום הרבע, ג’ון הולנד קלע שלשה נהדרת, כשאקורד הסיום של הרבע היה החטאה של עידן זלמנסון.

רבע שני: 44:47 להפועל ת”א

גם הפעם וולבס פתחה בצורה מעט טובה יותר והצליחה לצמצם את ההפרש לארבע נקודות בלבד, אולם תומר גינת קלע שתי נקודות חשובות שהגדילו את היתרון לשש ולאחר מכן עשה זאת שוב. האורחת לא ויתרה ושוב צמצמה, קייל אלכסנדר הגיב עם סל מהעונשין. אחרי עוד סל של גינת שהעלה את ההפרש לשבע נקודות, וולבס הצליחה לצמצם את ההפרש לשלוש בלבד בדרך ל-35:32. המפגש המשיך להיות צמוד עד שוולבס השוותה ל-38:38, טימור, אלכסנדר ויונתן רבינוביץ' הגיבו עם סלים שהעלו ל-42:45. רגע אחרי שזלמנסון הגדיל את ההפרש לחמש נקודות, וולבס צמצמה לשלוש במה שהיה אקורד הסיום של המחצית הראשונה.

רבע שלישי: 60:70 להפועל ת”א

האדומים פתחו היטב את הרבע השלישי עם 5:9, כולל סלים של גינת ואלכנסדר, ובכך פתחו מחדש פער של שבע נקודות מיריבתם. זלמנסון, הולנד, גינת וטימור בלטו לקראת אמצע וסופו של הרבע השלישי והסלים שלהם הגדילו את ההפרש והפכו אותו לדו ספרתי, כשהגנתם של הליטאים לא מצאה תשובות לחניכיו של דני פרנקו באותן דקות. לקראת סיום הרבע השלישי וולבס הצליחה לקזז מן ההפרש, אך האדומים עלו לרבע האחרון כשהם ביתרון מבטיח של עשר נקודות.

רבע רביעי: 80:89 להפועל ת”א

וולבס הייתה מעט טובה יותר בפתיחה של עשר הדקות האחרונות, אבל קייל אלכסנדר ועוד שלשה גדולה של הולנד שמרו על פער עשר הנקודות גם לקראת אמצע הרבע הרביעי. 3:35 לסיום האורחת צמצמה את הפער לשש נקודות, אך סל חשוב של גינת נתן לאדומים הרבה אוויר. שתי דקות לסיום אקסבייר מנפורד קלע סל שסגר סופית את סיפור המשחק והעלה את פרנקו ל-75:85, כשמשם הדרך לניצחון הייתה קלה.