1 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד מרוצים
שחקני ריאל מדריד מרוצים
שחקני ריאל מדריד מרוצים
(הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)
איזה משחק משוגע והיסטורי קיבלנו הערב, יותר נכון הלילה (בין שישי לשבת) עם 4 הארכות במדריד, כשבסיום ואחרי שלל דרמות, קאמבקים, סלים משוגעים, וגם הרבה אופי, הייתה זו ריאל המקומית שחגגה בסיום שעה (!) של כדורסל את הניצחון המתוק והיקר 126:130 על אנדולו אפס, שיכולה להרגיש פספוס אדיר, אך ראויה למחמאות על פייט אדיר.
בתום אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה של המפעל האירופי, הבלאנקוס מפסגת המפעל השיגו את ניצחונם ה-17 העונה מול שני הפסדים בלבד, עבור הטורקים המותשים והמאוכזבים זה היה ההפסד ה-12 לעומת 7 ניצחונות בלבד באירופה, אחרי 19 מחזורים כמובן.
דז’נאן מוסא, הכוכב הבוסני של אלופת אירופה, התעלה מעל כולם עם 40 נקודות ו-8 אסיסטים. מריו הזוניה, שהציל את המארחת עם סל גדול, סיפק 32 נקודות ו-12 ריבאונדים. 32 נקודות של שיין לארקין (9 אסיסטים) לא הספיקו, כשאגב הגארד היה על הפרקט לא פחות מ-53 דקות. גם פאקונדו קמפאצו, הארגנטינאי של ריאל, רשם שורה סטטיסטית נאה עם 25 נקודות ו-11 אסיסטים.
40 הדקות הראשונות שהיו רגילות למדי הסתיימו ב-81:81, ההארכה הראשונה נחתמה ב-91:91 עם שתי נקודות מדויקות של שיין לארקין. בהארכה השנייה, בתום 50 דקות של כדורסל, אנדולו כבר נגעה בניצחון, אולם סל של מריו הזוניה עם הבאזר שלח את ההתמודדות להארכה שלישית במספר.
כמובן שגם ההארכה השלישית הייתה צמודה מאוד עד הסוף ואף אחת לא הצליחה לברוח לפער משמעותי. במצב של 111:111 וכדור אחרון אצל לארקין, הגארד הפעם החטיא ושוב, כן שוב, הארכה מספר 4 במשחק המשוגע וההיסטורי הזה.
בהארכה הנוספת לאנדולו כבר אבדו לגמרי הכוחות, והבלאנקוס, בעזרת הניסיון, דחיפת הקהל הביתי וגם שלשה גדולה של הזוניה, סגרו עניין סוף סוף אחרי יותר מ-3 שעות של כדורסל מצוין וחגגו את הניצחון הביתי המתוק, כזה שהם ייזכרו לעוד הרבה הרבה זמן והיה ללא ספק מהגדולים בהיסטוריית היורוליג.