1 צפייה בגלריה
איתי שגב מטביע
איתי שגב מטביע
איתי שגב מטביע
(לילך וויס-רוזנברג)
הרצף של עירוני קריית אתא נקטע. הקבוצה של שרון אברהמי התארחה היום (שישי) בהיכל לב המושבה במשחק השלמה מהמחזור השלישי וחיפשה לרשום ניצחון רביעי ברציפות בליגת ווינר לראשונה בתולדות המועדון, אך ההתקפה שלה נתקעה באופן חריג והיא ספגה הפסד 64:78 מעירוני נס ציונה.
המשחק התחיל ונגמר כבר ברבע הראשון. נס ציונה לקחה את המושכות עם 10 דקות חד צדדיות לחלוטין שנגמרו ב-9:24 לנס ציונה וההפרש הספיק כמעט עד הסיום, כשהמשחק נגמר בהפרש של 14 נקודות.
מי שהוביל את קבוצתו לניצחון היה ראלי אולקינס שסיים עם 19 נקודות, כשמנגד 12 נקודות של תומר פורת ובן שרף לא הספיקו. בעקבות הניצחון, נס ציונה עקפה את קריית אתא בטבלה ועלתה למקום השלישי.
קלעו לנס ציונה: ראלי אולקינס 19 נקודות, צוף בן משה 14 נק’, אייזיאה וויטהד 11 נק’, ג’ורג’ קינג 10 נק’, יאיר קרביץ 8 נק’, ג’רום מיינסי ואיתי שגב 7 נק’ כ”א ותומר לוינסון 2 נק’.
קלעו לקריית אתא: תומר פורת ובן שרף 12 נקודות כ”א, רז אדם 10 נק’, ג’יימס בייטמון 9 נק’, אמין סטיבנס 8 נק’, גיא פלטין 5 נק’, אקיה פרואיט ויריב עמירם 3 נק’ כ”א וג’יי ג’יי קפלן 2 נק’.
רבע ראשון: 9:24 לנס ציונה
חמישיית נס ציונה: ראלי אולקינס, איתי שגב, אייזיאה וויטהד, יאיר קרביץ וג'רום מיינסי.
חמישיית קריית אתא: אמין סטיבנס, אקיה פרואיט, ג'יימס בייטמון, רז אדם וג'יי ג'יי קפלן.
שגב פתח עם לייאפ ואולקינס הוסיף, בעוד סטיבנס צימק מהעונשין. המארחת קלעה שש רצופות כד לעלות ל-1:10 ואברהמי הזעיק פסק זמן. סטיבנס קלע בלייאפ את סל השדה הראשון של האורחת ואולקינס הגיב מנגד. אחרי החטאות רבות, פורת צימק במתפרצת, אך וויטהד בלייאפ ובן משה מחוץ לקשת העלו את חסין ל-5:18. מהלך של שלוש נקודות של קרביץ ושלשה של אולקינס חתמו את הרבע הראשון ביתרון 15 הפרש למארחים.

רבע שני: 26:43 לנס ציונה

אולקינס העלה את המארחת ל-9:26, כשאברהמי שוב דרש פסק זמן. קרביץ הוסיף וסטיבנס צימק עם שלוש רצופות, אך קבוצתו ספגה ריצת 7:2 ונקלעה לפיגור 36:14. פרואיט בלייאפ ושלוש ברצף של פלטין השלימו ריצת 0:5 של האורחים, כשקפלן ושגב קלעו כל אחד מהקו לאחר מכן. וויטהד צלף מחוץ לקשת, שרף צימק בלייאפ ושלשה של בן משה החזירה ל-20 הפרש, אך אדם מהקו וסל של פלטין צימקו ל-43:26 במחצית.
רבע שלישי: 39:57 לנס ציונה
שחקני האורחת החטיאו בלי סוף ומיינסי קלע מחצי מרחק כדי לעלות ל-19 הפרש. פרואיט דייק פעם אחת מהקו וסטיבנס בלייאפ קלע את סל השדה הראשון של האורחת ברבע אחרי 4:55 דקות. אולקינס קלע 4 ברצף, כשבייטמון, עם השלשה הראשונה של קבוצתו במשחק, קלע 5 ברציפות מנגד. שלשה של קינג ולייאפ של אולקינס החזירו ל-20 הפרש. אדם קלע שלוש נקודות מהקו, בן משה צלף שלשה מנגד ושרף מהקו קבע את הרבע – 39:57 למארחים.
רבע רביעי: 64:78 לנס ציונה
אולקינס צלף מחוץ לקשת כדי להעלות את חסין ל-21 הפרש, כשפורת צימק בריבאונד התקפה. בן משה קלע בלייאפ, בעוד אדם הגיב עם זריקה מהצבע. פורת וקרביץ קלעו לייאפ בכל צד, כשבייטמון, שגב, שרף ובן משה דייקו פעמיים מהקווים ברציפות כל אחד. תומר פורת קלע לייאפ מאסיסט של רז אדם וסגר את המשחק עם ניצחון לקבוצתו.