1 צפייה בגלריה
עמית שמחון
עמית שמחון
עמית שמחון
(שחר גרוס)
אחרי חמישה הפסדי בית הפועל חיפה סוף סוף רשמה את ניצחון הבכורה שלה בהיכל רוממה. זה היה קשה גם הפעם, כשהקבוצה של גיא גודס נזקקה להארכה מול הפועל עפולה, אך לבסוף רשמה הערב (שני) 82:88.
המשחק היה צמוד לכל אורכו והיתרון נע מצד לצד. האדומים נכנסו לרבע האחרון ביתרון שתי נקודות, אך דווקא האורחים לקחו את ההובלה בשניות הסיום כשקסיוס סטנלי קבע מהקו יתרון 70:73 לזכות רועי פרל.
לאורך כל המשחק האיש של גודס היה עמית שמחון. גם הפעם הוא הופיע עם שלשה ענקית שקבעה שוויון כ-20 שניות לסיום ושלחה את הקבוצות לחמש דקות נוספות של כדורסל עם 73:73 בתום הזמן החוקי.
בהארכה, כל קבוצה סירבה לתת ליריבה לברוח. מרסלוס ארלינגטון קבר שלשה גדולה שהעניקה לקבוצה מבירת העמק יתרון, אבל בצד השני ג’ון דייויס החזיר מחצי מרחק ושלשה שלו בשניות הסיום סגרה את הסיפור.
קלעו להפועל חיפה: מייק מקגורל 22 נקודות, עמית שמחון 21 נק’ (7/8 מהשדה), ג’ון דייויס 18 נק’, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, גור לביא 13 נק’, אריק גריפין 8 נק’ ו-11 ריב’, ג’ובונטה רדיק 6 נק’.
קלעו להפועל עפולה: קסיוס סטנלי 22 נק’ ו-6 ריב’, מרסלוס ארלינגטון 20 נק’ ו-5 ריב’, קמרון שלטון 12 נק’, נועם אביבי 10 נק’ ו-6 ריב’, ג’סטין בריגס 8 נק’ ו-9 ריב’, לוקאס גולדנברג 6 נק’ ו-7 ריב’ ומוריאל לוטאטי 4 נק’.