1 צפייה בגלריה
ספידי סמית'
ספידי סמית'
ספידי סמית'
(רועי כפיר)
אחרי שניצחה את פרישטרי במחזור הקודם, הפועל ירושלים נשארה עם מאזן מושלם לאחר שגברה הערב (רביעי) 74:83 על קרשיאקה במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב”א.
המשחק נפתח והיה צמוד מההתחלה, אף קבוצה לא הצליחה לברוח ברבע הראשון שהסתיים 23:25 לירושלים. ברבע השני הקבוצה מהבירה הצליחה לייצר טיפה בריחה בהובלתו של ג’אקורי ווילאמס, עד שבירידה למחצית לוח התוצאות הראה 43:50.
החניכים של איליאס קאנצוריס המשיכו ביכולת הטובה, כאשר ווילאמס וליוואי רנדולף סחבו את המארחת ליתרון דו ספרתי אדיר, הטורקים הצליחו להוריד לחד ספרתי, 57:65 לירושלים. הרבע הרביעי היה צמוד והאורחת הורידה עד לנקודה אחת הפרש, אך עם יכולת הגנתית מצוינת ואופי אדיר, הפועל ירושלים ניצחה בענק 74:83.
כאמור, הפועל ירושלים ניצחה במחזור הקודם את פרישטרי וכעת השיגה ניצחון שני ונשארה מושלמת בשלב הבתים של ליגת האלופות בדרך להבטחת המקום הבא, כשהיא תפגוש בשבוע הבא את טנריפה, במאבק ישיר על המקום הראשון.
קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 19 נק’, ג’אקורי ווילאמס 15 נק’, קאדין קרינגטון וזאק הנקינס 10 נק’ כל אחד, ברינטון למאר וספידי סמית’ 9 נק’ כ”א

רבע ראשון: 23:25 להפועל ירושלים

חמישיית הפועל ירושלים: ליוואי רנדולף, אור קורנליוס, ספידי סמית’, גבריאל צ’אצ’אשווילי וזאק הנקינס.
חמישיית קרשיאקה: ויטו בראון, ג’יילן בראון, ורנון קארי ג’וניור, אריק מקולום וקנאן סיפאי.
סיפאי פתח עם נקודה מהקו, הנקינס ענה עם ארבע נקודות, מקלום קלע שתי נקודות, רנדולף וקורנליוס קלעו חמש נקודות, 3:9. סיפאי ענה עם שלשה, סמית’ קלע שתי נקודות, מקולום הגיב עם שלשה. רנדולף קלע שתי נקודות, הילארד קלע שתי נקודות מנגד, ווילאמס ענה עם שתי נקודות, 13:17. מקולום קלע שתי נקודות, רנדולף ענה עם לייאפ, הילארד קלע שלשה מנגד. רנדולף ו-ווילאמס קלעו ארבע נקודות, 20:25. קארי קלע נקודה מהקו ובראון חתם רבע צמוד עם שתי נקודות.

רבע שני: 43:50 להפועל ירושלים

למאר פתח את הרבע עם שלשה, הילארד ענה עם שלשה מנגד, ווילאמס קלע שתי נקודות, 26:30. סיפאי קלע שלשה, ווילאמס וקרינגטון ענו עם ארבע נקודות, 29:34. מקולום קלע שלשה. ווילאמס וקרינגטון קלעו חמש נקודות, בראון ענה עם לייאפ., למאר הגיב מנגד עם לייאפ משלו, 34:41. בראון קלע שתי נקודות, סמית’ הגיב עם שתי נקודוות, קארי קלע שתיים מנגד, הנקינס ורנדולף קלעו ארבע נקודות, 38:47. קארי קלע שלוש נקודות, למאר ענה עם שלשה, 41:50. מקולום קלע שתי נקודות וחתם את הרבע.

רבע שלישי: 57:65 להפועל ירושלים

ווילאמס פתח את הרבע עם נקודה מהעונשין, בראון ענה עם שתי נקודות, ג’ונסון קלע שתי נקודות מנגד, 45:53. מקולום קלע נקודה מהקו, הקבוצה של קאנצוריס ענתה עם ריצת 0:6. קאלפ וקארי קלעו ארבע נקודות, למאר קלע נקודה מהקו וקרינגטון קלע שלשה, 50:63. הילארד קלע שלשה, הנקינס קלע שתי נקודות מהעונשין מנגד, קארי והילארד קלעו ארבע נקודות והורידו לחד ספרתי.

רבע רביעי: 74:83 להפועל ירושלים

תומאס פתח את הרבע עם שלוש נקודות, זוסמן ענה עם שתי נקודות, הילארד הגיב עם שלשה. הנקינס קלע שתי נקודות, 63:69. בראון והילארד קלעו חמש נקודות, רנדולף וג’ונסון קלעו ארבע נקודות מהקו, 68:73. קארי קלע שתי נקודות, ג’ונסון קלע שלשה אדירה, קארי ענה עם שתי נקודות, סמית’ צלף שלשה ענקית, 72:80. מקולום קלע לייאפ, רנדולף קלע שלשה אדירה וחתם חגיגה אדומה.