2 צפייה בגלריה
שחקני ניגריה חוגגים
שחקני ניגריה חוגגים
שחקני ניגריה חוגגים
(רויטרס)
חדשות טובות למכבי תל אביב ולמכבי חיפה ופחות טובות לנבחרת אנגולה. פליסיו מילסון ומנואל קפומאנה ‘שואו’ יחזרו בקרוב לישראל לאחר שהפסידו הערב (שישי) 1:0 לניגריה ברבע גמר אליפות אפריקה.
השניים בסימן שאלה לקראת המפגש הישיר בין מוליכות ליגת העל ביום שני הקרוב, כאשר החוק מחייב 48 שעות של חופש לפני שיחזרו לקבוצה שלהם, אלא אם הם בוחרים לוותר על כך.
בלי קשר לזה, הגעה לישראל מחוף השנהב אינה פשוטה ולכן הגעתם בזמן היא סימן שאלה בפני עצמו. במשחק עצמו שואו שיחק 90 דקות, ואילו מילסון נכנס כמחליף בדקה ה-86.
2 צפייה בגלריה
שואו ושחקני אנגולה
שואו ושחקני אנגולה
שואו ושחקני אנגולה
(רויטרס)
אנגולה הפתיעה רבים בכך שהגיעה עד למעמד שמונה האחרונות, אבל ניגריה כבר הייתה גדולה עליה, למרות שעל הדשא עצמו הפערים בין שתי הנבחרות לא היו גדולים במיוחד ואנגולה אף החזיקה יותר בכדור.
בדקה ה-41 הגיע רגע המפנה במשחק כאשר אדמולה לוקמן הבקיע את השער היחיד והמכריע ושלח את ניגריה לחצי הגמר, שם היא תפגוש את המנצחת בין קייפ ורדה לדרום אפריקה המפתיעות.
במשחק נוסף, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו גברה 1:3 על גינאה. האחרונה הובילה משער של באיו בפנדל, אבל אמבמבה, וויסא ומסואקו סידרו מהפך לקונגולזים שיתמודדו נגד המנצחת בין מאלי לחוף השנהב בחצי הגמר.