2 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
(רויטרס)
תמונת העולות לשמינית גמר הגביע האנגלי התבהרה הערב (רביעי) עם שני המשחקים החוזרים שנותרו, כשבמוקד צ’לסי רשמה ניצחון 1:3 גדול מול אסטון וילה החזקה. בנוסף נוטינגהאם פורסט גברה בפנדלים על בריסטול סיטי.

צ’לסי – אסטון וילה 1:3

הכחולים הגיעו למשחק כשהם במומנטום שלילי, לאחר שני הפסדים בליגה, נגד וולבס וליברפול, ולאחר שהמשחק הראשון מול וילה בגביע הסתיים ב-0:0. כבר בדקה ה-11 קונור גלאגר העלה את הבלוז ל-0:1 יקר כשקיבל כדור במרכז הרחבה ובעט בעוצמה לעבר השער של מיליאנו מרטינס. עשר דקות חלפו וניקולס ג’קסון נגח את השני של צ’לסי.
החגיגה הכחולה נמשכה גם במחצית השנייה. השער היפה ביותר במשחק הגיע מרגליו של אנצו פרננדס ששיגר כדור חופשי אדיר היישר לחיבור של מרטינס. מוסא דיאבי עוד צימק בתוספת הזמן, אבל זה כבר היה מאוחר מדי עבור הוילה ובסיום 1:3 נהדר לצ’לסי.
2 צפייה בגלריה
אנצו פרננדס כובש בבעיטה חופשית
אנצו פרננדס כובש בבעיטה חופשית
אנצו פרננדס כובש בבעיטה חופשית
(רויטרס)
מי שמחכה לחבורה של פוצ’טינו בסיבוב הבא של הגביע היא לידס יונייטד, שעלתה לאחר 1:4 על פלימות’. הכחולים ינסו להמשיך את המומנטום מהניצחון ביום שני כשיפגשו את קריסטל פאלאס בליגה, כשלאסטון וילה מצפה משחק לא פשוט בכלל נגד מנצ’סטר יונייטד.

נוטינגהאם פורסט – בריסטול סיטי 1:1 (3:5 בפנדלים)

בתום דו קרב פנדלים, הקבוצה מהפרמייר ליג גברה על זו מהצ’מפיונשיפ. הדקות הראשונות של המשחק היו פעילות מאוד, כבר בדקה השמינית בלבד דיבוק אוריגי כבר לזכות המארחת, כאשר שש דקות מאוחר יותר ג’ייסון נייט השווה. המשחק לא התפתח בהמשך ונשאר על 1:1, שבסופו של דבר נוטינגהאם ניצחה בפנדלים כאמור ועלתה לשלב הבא.